• پنجشنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402100704791
  • خبرنگار : 50037

فرماندار شهرستان فامنین:

مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر جهان است

مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر جهان است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان فامنین گفت: فرهنگ مقاومت امروز فرهنگ پیشرو و برتر در جهان است و مردم جهان مقاومت را بهترین راه و فرهنگ برای مبارزه با استکبار جهانی می‌دانند.

سیدروح‌الله حسینی در جلسه هماهنگی برنامه های ۹ دی شهرستان فامنین اظهار کرد: فرهنگ مقاومت برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و تأثیر انقلاب اسلامی بر تحولات جهان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مردم فلسطین امروز با الهام از فرهنگ مقاومت رژیم صهیونیستی و کشورهای طرفدار جنایتکار آن را در دنیا بی آبرو کرده ‌اند و مردم جهان می‌دانند حقوق بشر استکباری همه انسان‌ها را در بر نمی‌گیرد و مختص آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و بر مبنای آپارتاید و نژادپرستی است.

حسینی با تبریک و تسلیت شهادت سیدرضی موسوی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با ترور سرداران عرصه مقاومت مانند حاج قاسم و سید رضی موسوی نمی توانند مقاومت مردم جهان در برابر زیاده خواهی استکبار را بی اثر کنند و خون شهدا به اقتدار مقاومت می‌افزاید.

وی تصریح کرد: از نهم تا پانزدهم دی ماه به عنوان دهه مقاومت نامگذاری شده و برنامه های خوبی در این زمینه در شهرستان در نظر گرفته شده است.

امام جمعه فامنین هم با بیان اینکه نهم دی از روزهای عزیزی است که قدرت خدا نمایان شده، گفت: بصیرت باطنی از بصیرت ظاهری مهمتر است و لازمه بصیرت باطنی نخست شناخت کافی نسبت به حقیقت و در مرحله بعد درک صحیح از امور داشتن است.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری با یادآوری اینکه در طول تاریخ انقلاب ریزش ها و طغیان های سیاسی و اجتماعی بروز پیدا کرده است، افزود: در روزهای بحرانی و سخت در جامعه‌ای که فتنه جامعه را فراگرفته است، باور انسان ها بروز و ظهور پیدا می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری فامنین، وی ادامه داد: عوامل بی بصیرتی وقتی بررسی می شود در کلام اهل بیت و قرآن مواردی مطرح می شود که یکی از علت ها دنیا خواهی انسانها است، دومین علت تبعیت از هوای نفس و فاصله گرفتن از ولی الهی است و  یکی از مهمترین راهکارها برای ما گوش دادن به سخنان ولی و تبعیت از آن است.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: بعضی سیاسیون که درک صحیحی ندارند، نمی دانند ما در چه فضایی بودیم و الان در چه فضایی هستیم و درک امور، مسأله مهمی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha