• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402100503336
  • خبرنگار : 71049

در پاسخ به سوالات برخط مردم مطرح شد

اعلام آمادگی اسلامی برای ساخت یک بیمارستان در استان بوشهر و ایجاد اورژانس هسته‌ای در آن

اعلام آمادگی اسلامی برای ساخت یک بیمارستان در استان بوشهر و ایجاد اورژانس هسته‌ای در آن

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برای ساخت یک بیمارستان در استان بوشهر و ایجاد اورژانس هسته‌ای در آن درخواست‌هایی مطرح شده است که برای همکاری در این رابطه اعلام آمادگی کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی روز سه‌شنبه در جریان سومین حضور طی دو سال گذشته در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به تلفن یکی از شهروندان که از کارکنان مجتمع هسته‌ای اصفهان بود، مبنی بر اینکه حق پرتو بازنشستگان به دلیل همسان سازی به ویژه برای آنهایی که از سال ۸۰ بازنشسته شدند، قطع شده است؟ گفت: این موضوع مربوط به صندوق بازنشستگان است، نه اداره دولتی اما این موضوع را به دقت پیگیری خواهم کرد. ما در سازمان برای بازنشستگان ارزش زیادی قائل هستیم و سعی می‌کنیم حقوق آنها به خوبی رعایت شود.

وی در پاسخ به یکی از اهالی شهر هلیله که درخواست کمک سازمان انرژی اتمی برای ساخت و تجهیز زمین فوتبال در حاشیه این روستا را داشت اظهار کرد: برای کمک سازمان به ساخت زمین فوتبال آمادگی داریم اما این موضوع باید از سوی نهاد مربوطه در استان به سازمان اعلام شود.

اسلامی هم‌چنین برای حضور در جمع مردم روستای هلیله و بندرگاه اعلام آمادگی کرد.

وی در پاسخ به درخواست دیگر این فرد برای گسترش اورژانس هسته‌ای در استان بوشهر و اطراف نیروگاه اتمی تصریح کرد: در حال حاضر اورژانس هسته‌ای به اندازه کافی در این استان و در نیروگاه و اطراف آن مستقر است.

رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: در حال حاضر درخواستی برای همکاری سازمان در احداث بیمارستانی دیگر در استان مطرح است و اینکه در آن بیمارستان هم اورژانس هسته‌ای مستقر شود که ما برای همکاری در این مورد هم مشکلی نداریم اما تعهدات و وظایف خود را به طور کامل انجام داده‌ایم. 

اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سازمان وظیفه ای ندارد اما هر آنچه برای کارکنان نیروگاه از بهداشتی و آموزشی و تفریحی در نظر گرفتیم برای اهالی روستای هلیله و بندرگاه هم در نظر گرفتیم و این خدماتی است که سازمان خودجوش انجام داده است. به عنوان مثال امسال دو مدرسه جدید انرژی اتمی در استان بوشهر احداث شده است و خدماتی اگر از دستمان برای ارایه می کنیم.

همچنین یکی از متخصصان کشور در تماس با رییس سازمان انرژی اتمی خواستار حمایت از طرح پیشنهادی وی‌ در حوزه تولید انرژی داشت که اسلامی اعلام کرد بعد از مطالعه طرح در صورت توجیه پذیر بودن از طرح وی حمایت مالی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha