• دوشنبه / ۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402100401910
  • خبرنگار : 50046

کشف ۲۰ قطعه کارت سوخت غیر مجاز از متصدی جایگاه سوخت در بجنورد

کشف ۲۰ قطعه کارت سوخت غیر مجاز از متصدی جایگاه سوخت در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف ۲۰عدد کارت سوخت ازمتصدی یکی از جایگاه‌های سوخت بجنورد به ارزش هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ تقی تویی اظهار کرد: به دنبال اشراف و تسلط اطلاعاتی مبنی بر فعالیت عده ای سودجو در خصوص فرآورده های سوختی و در انجام طرح های نظارتی پلیس، با تشکیل اکیپی از ماموران این پلیس و نماینده شرکت پخش فرآورده های نفتی، طرح نظارت بر جایگاه های فراورده های سوختی با هماهنگی مرجع قضایی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی، از کارگر یکی از جایگاه های سوخت تعداد ۲۰ قطعه کارت سوخت (۱۴ کارت مربوط به بنزین و ۶ کارت مربوط به گازوییل)که به صورت غیرمجاز سهمیه واریزی از سوی شرکت نفت را در بازار آزاد به فروش می رساند، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی گفت: در همین راستا و در برآورد انجام شده بر اساس اظهار نظر کارشناسان و مقدار سهمیه سوخت موجود در کارت ها به ارزش بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام مسئول از تمامی هموطنان درخواست کرد که در صورت مشاهده اعمال مجرمانه افراد و جایگاه داران، موضوع را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰پلیس اطلاع رسانی کنند و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود به جایگاه داران خودداری کرده که این امر تخلف محسوب شده و دارای پیگرد قانونی است.

کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف کود شیمیایی قاچاق از یک خودرو نیسان خبر داد. 

سرهنگ مهدی مهران فر بیان کرد: ماموران انتظامی پلیس آگاهی، در عملیاتی مشترک با پلیس امنیت اقتصادی استان و با هدایت فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه ماشین نیسان حامل کودشیمیایی از مبدا استان گلستان به مقصد شهر مشهد مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران در بررسی‌ و استعلام اولیه مطلع شدند که کالاها قاچاق بوده و به صورت غیر قانونی ازشهرستان در حال خارج شدن است که توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان این فرماندهی با پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهران فر با اشاره به اینکه کودهای کشف شده دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم در ۵۰ کیسه اوره و به ارزش تقریبی ۶۰۰ ملیون ریال بود، اظهار کرد: متهم دستگیرو برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، این مقام ارشد انتظامی گفت: قاچاق کالا به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی تحویل داده شد و مبارزه با آن یک تکلیف همگانی است که پلیس در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha