• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402093021524
  • خبرنگار : 71496

وزیر صهیونیست خواستار انحلال کابینه جنگ شد

وزیر صهیونیست خواستار انحلال کابینه جنگ شد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه جنگ این رژیم و درخواست‌ها برای محدودسازی عملیات‌های ارتش، گفت این کابینه باید فورا منحل شود.

به گزارش ایسنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و چهره افراطی این رژیم امروز پنج‌شنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت «صحبت درباره ایده کاهش عملیات‌ها در نوار غزه شکست شورای جنگ را در مدیریت این جنگ نشان می‌دهد».

حملات رژیم صهیونیستی به غزه در حالی وارد هفتادوششمین روز خود شده که این رژیم تاکنون ۲۰ هزار نفر از مردم فلسطین که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند را به شهادت رسانده و دستاورد میدانی خاصی نیز کسب نکرده است.

بن گویر در ادامه نوشت: شورای جنگ باید فورا منحل شود و زمان آن رسیده که زمام امور به کابینه بازگردانده شود.

این چهره افراطی رژیم صهیونیستی با ایده محدود کردن عملیات‌های ارتش این رژیم در نوار غزه مخالف است و بارها از عملکرد کابینه جنگ این رژیم انتقاد کرده و گفته این کابینه بسیار کند و ضعیف عمل می‌کند.

همچنین بن گویر در توییت دیگری در پلتفرم ایکس تهدید کرد، در صورتی که با آتش‌بس انسان‌دوستانه جدیدی با حماس توافق شود، از کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو انصراف می‌دهد. 
 
بن گویر توییت کرد، در صورتی که ارتش رژیم صهیونیستی از اهداف خود در «شکست» حماس و بازگرداندن افراد بازداشت شده از نوار غزه دست بردارد، باید در نظر بگیرد که حزب اوتساما یهودیت (قدرت یهود) با آن‌ها نیست. 

همچنین وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که او و اعضای حزبش با آتش‌بس در غزه و آغاز آتش‌بسی انسان‌دوستانه و آزادسازی افراد بازداشت‌شده موافقت نمی‌کند و در صورت توافق حزبش از ائتلاف در کابینه خارج خواهد شد. 
 
رسانه‌های رژیم صهیونیستی احتمال می‌دهند که به زودی قرارداد تبادل جدیدی میان تل‌آویو و جنبش حماس با میانجیگری قطر حاصل شود به ویژه که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس برای همین مساله به قاهره رفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha