• چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402092921142
  • خبرنگار : 50283

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:

مردمی‌سازی گردشگری از مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است

مردمی‌سازی گردشگری از مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است

ایسنا/گیلان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مردمی کردن گردشگری یکی از مهمترین راهبردهای این سازمان است از تکمیل زیرساخت‌ها، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی متناسب با فرصت ماه رمضان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

محمد سجاد سیاهکارزاده در نخستین جلسه ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر این منطقه که با حضور معاونین و مدیران عضو تشکیل شد؛ اولویت نوروز ۱۴۰۳ منطقه آزاد انزلی را مردمی کردن گردشگری عنوان کرد و اظهار کرد: برگزاری نخستین نشست ستاد به منظور هماهنگی و هم افزایی بیش از پیش اقدام مناسبی در راستای خدمات‌رسانی بهینه به مردم و مسافرین نوروزی محسوب می‌شود.

 وی با اشاره بر اهمیت ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، گردشگری متناسب با نوروز، تصریح کرد: همزمانی سال جدید با ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی جهت ترویج شعائر دینی، فرهنگ غذایی و مناسبات اجتماعی این ماه مبارک میان بازدیدکنندگان نوروزی است.

سیاهکارزاده اضافه کرد: با عنایت به اینکه در یک بازه زمانی اندک حجم بسیار زیاد و متنوعی از کارها به صورت همزمان در حوزه‌های مختلف مرتبط با گردشگری به وقوع می‌پیوندد؛ اهمیت ارائه خدمات بهینه نوروزی را بیش از پیش نمایان می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی یکی از شاخص‌های مردمی کردن گردشگری را بهره‌گیری از بسترهای نوین ارتباطی به منظور استفاده از نظرات مسافرین نوروزی در فرآیندهای خدمات رسانی اعلام و افزود: بهره‌برداری از نظام نظرسنجی که در ایجاد و به روزرسانی آن می‌توان از توانمندی علمی پژوهشی دانشگاه‌ها بهره برد؛ به همراه اعمال نظرات کارگشای مردم می‌تواند در افزایش رضایتمندی و اقبال مسافرین در ایام دیگر سال نیز موثر باشد.

مردمی‌سازی گردشگری از مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است

وی پیشنهادات و دستوراتی جهت بهینه‌سازی و تسهیل در هماهنگی امور و برنامه‌های نوروزی ارائه کرد و گفت: هم افزایی میان نهادی درون سازمان با سایر نهادهای شهرستانی و استانی، پایش تجربیات کاری سال‌های گذشته، پویا کردن چک لیست در قبال میزان پیشرفت و اجرای کارها، رفع برخی مشکلات در تأمین فضای لازم برای تردد و پارک خودروها و افزایش زمان حضور مسافرین در منطقه می‌تواند زمینه خوشنودی حداکثری و خلق خاطره خوش از حضور و بهره‌مندی از امکانات، خدمات و رویدادهای در حال اجرای منطقه آزاد انزلی در ایام نوروز رمضانی سال آتی را فرآهم آورد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر مردمی‌تر کردن طرح سفر کارت اظهار داشت: باید به سمت جهت دهی فرهنگی براساس آموزه های دینی اسلامی ایرانی خانواده ها و زوجین جوان جهت استفاده از تسهیلات سفر کارت حرکت کرد و در این میان مشارکت بانک عامل، فعالین اقتصادی و گردشگری منطقه نیز حائز اهمیت است.

به گزارش ایسنا، در این نشست اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه کرده و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه بهره‌برداری حداکثری از نوروز ۱۴۰۳ پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha