• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402092216224
  • خبرنگار : 50038

میزبانی ملایری ها از پیکر دو شهید گمنام

میزبانی ملایری ها از پیکر دو شهید گمنام

ایسنا/همدان شهدای گمنام را که می‌آورند گویی، صدای بال فرشتگان می‌پیچد در فضای سرد و بی‌روح شهر، هیاهویی به پاست؛ کم کم پیر و جوان، زن و مرد، مسئول و رهگذر عادی، شانه به شانه هم، چشم دوخته به یک افق، همنوا و همگام جمع می‌شوند.

همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره(س) ملایر میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام مربوط به دوران دفاع مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر در این رابطه گفت: در آستانه شهادت و ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره(س) توفیق نصیب مردم شهرستان شهیدپرور ملایر شده است که میزبان قدوم مطهر کاروان شهدای گمنام باشند.

حسین فارسی در نشست برنامه‌ریزی مراسم استقبال از کاروان پیکرهای مطهر شهدای گمنام «لاله های فاطمی، منتظران ظهور» به ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای بهره مندی عموم مردم ملایر از فیض حضور شهدای گمنام اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به حضور پیکرهای گلگون شهدا، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۴ آذر عموم مردم ملایر در میدان امام حسین(ع) به استقبال این کاروان می‌روند و مراسم تشییع شهدا از این میدان تا میدان حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

فارسی با بیان اینکه ساعت ۲۱ شب همان روز نیز مراسم وداع با شهدا را در مسجد جامع ملایر شاهد هستیم، اظهار کرد: تصمیمات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اینکه آرامش امروز کشور مدیون جانفشانی شهداست، ادامه داد: ملایر سربلند، با تقدیم بیش از ۱۱۰۰ شهید همواره از پیشگامان عرصه شهادت و دفاع بوده است و مردم این دیار همواره قدردان خون پاک شهیدان و جانفشانی ایثارگران هستند.

معاون فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: خدارا شاکریم که ملایر به شهر برگزاری یادواره های شهدا شهرت دارد بنابراین باید فضای عمومی جامعه نیز به عطر شهدا آمیخته و عجین باشد.

برگزاری چند یادواره به مناسبت میزبانی از شهدای گمنام

به مناسبت میزبانی از شهدای گمنام، یادواره شهدای فرمانداری ملایر ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۳ آذر در محل حسینیه مکتب شهدا واقع در میدان امام حسین(ع)، جنب فرمانداری قدیم با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام همزمان با یادواره شهدای والامقام روستای گرجایی، روز پنجشنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۰ صبح در محل حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) روستای گرجایی با سخنرانی فرماندار ملایر و مداحی کربلایی پیام غیاثوند برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای زن شهرستان ملایر، همزمان با حضور و میزبانی از پیکر مطهر دو شهید گمنام در روز پنجشنبه ساعت ۱۴ در محل سالن همایش های فرمانداری ملایر از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این راستا است.

سپس در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام در قالب «کاروان لاله های فاطمی،منتظران ظهور» برگزار شده و مراسم وداع نیز با حضور اقشار مختلف مردم شامگاه پنجشنبه ساعت ۲۱ در محل مسجد جامع ملایر برپا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha