• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402092115657
  • منبع : نمایندگی خوزستان

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ماموران پلیس برای امنیت مردم، در مقابل شیادان و مزدوران ایستاده‌اند

ماموران پلیس برای امنیت مردم، در مقابل شیادان و مزدوران ایستاده‌اند

ایسنا/خوزستان نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه شهدا راه ارزش‌های الهی است و خدمت به اسلام، مردم و دفاع از حریم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است که بنا به تعبیر حاج قاسم عزیز، حرم خدا است.

آیت‌الله محسن حیدری امروز (۲۱ آذرماه) در یادواره شهدای انتظامی شهرستان شادگان اظهار کرد: محفل جهاد، مبارزه، شهادت و این ارزش‌های گرانقدر اسلام است، عزت، کرامت، پیشرفت و خوشنامی ما که در سایه گمنامی حاصل می‌شود به برکت تعالیم اهل بیت است و آنان هستند که راه الهی را نشان ما دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی با بیان اینکه خداوند جهاد را واجب کرده تا اسلام عزت پیدا کند، افزود: امام علی(ع) فرمود جهاد دری است از درهای ویژه بهشت است که نصیب همه کس نمی‌شود و نصیب خاصه اولیا خدا می‌شود و هر کس جهاد را ترک کند جز ذلت و خواری، نصیب آن چیز دیگری نخواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه امروز ملت ایران در جهان عزت پیدا کرده‌اند، به دلیل داشتن رهبر حکیم و عالم بشریت به عنوان الگو است.

وی افزود: شهدای امنیت، جوانان نازنینی بودند که برای ایجاد امنیت مردم سر از پا نشناختند. نیروهای انتظامی شب و روز مشغول پاسداری هستند تا مردم با خیال راحت به کارهای روزمره بپردازند.

آیت‌الله حیدری گفت: ماموران جان برکف پلیس همانند دوران دفاع مقدس در مقابل شیادان و مزدوران ایستاده‌اند تا آن‌ها امنیت مردم را برهم نزنند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما ادامه راه شهدا است، خاطرنشان کرد: راه شهدا راه ارزش‌های الهی است و خدمت به اسلام، مردم و دفاع از حریم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی که بنا به تعبیر حاج قاسم عزیز حرم خداست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز هر کس از جمهوری اسلامی و رهبر ایران دفاع و به آن خدمت کند از حرم امن الهی دفاع و خدمت کرده است و راه شهدا همین راه است و ما باید این راه را طی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha