• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402091913702
  • خبرنگار : 50154

سومین فصلنامه مجله "پژوهش در روش‌­های آموزش" پاییز امسال منتشر می­‌شود

سومین فصلنامه مجله "پژوهش در روش‌­های آموزش" پاییز امسال منتشر می­‌شود

ایسنا/قم مدیر مسئول مجله پژوهش در روش‌­های آموزش گفت: دو شماره از این مجله بهار و تابستان امسال منتشر شده است و شماره سوم آن نیز در حال آماده سازی و چاپ است.

دکتر عباس حبیب زاده در گفت‌وگو ‌با ایسنا، عنوان کرد: مجله "پژوهش در روش‌­های آموزش" مجوز ارشاد را گرفته است و در سامانه نشریات دانشگاه قم ثبت و ضبط شده است؛ سردبیر این مجله نیز دکتر اسماعیل سعدی پور استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی است.

مدیر مسئول مجله پژوهش در روش­‌های آموزش افزود: مدیر داخلی این مجله دکتر معارف‌­وند عضو هیئت علمی دانشکده هدی و اعضای هیئت تحریریه نیز ۵ استاد از دانشگاه‌­های مختلف هستند که شامل دکتر جنابادی از دانشگاه سیستان بلوچستان، دکتر سعدی پور از دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر واحدی از دانشگاه تبریز و دکتر یعقوبی از دانشگاه بوعلی همدان، دکتر فضل اللهی از دانشگاه آزاد قم می‌شود.

وی اظهار کرد: دکتر فقیهی، دکتر عبدی زرین و دکتر جعفری هرندی نیز از اعضای هیئت تحریریه مجله پژوهش در روش‌­های آموزش از اساتید داخل دانشگاه قم هستند، این مجله دو شماره بهار و تابستان ۱۴۰۲ آن نیز منتشر شده است، شماره پاییز آن نیز در حال آماده سازی جهت انتشار است، اقداماتی برای نمایه گرفتن از جمله نمایه isc و خود نمایه وزارت علوم نیز انجام شده است.

مدیر گروه علوم تربیتی دانشگاه قم تصریح کرد: این مجله مقالاتی را که در حوزه روانشناسی و علوم تربیتی و به طور خاص در زمینه آموزش و یادگیری باشند را پذیرش می­‌کند و پس از داوری و انتخاب در مجله چاپ و منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha