• یکشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402091913620
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

چرخابی: بعد از لژیونر شدن، ادامه با سپاهان بهترین انتخابشان است

چرخابی: بعد از لژیونر شدن، ادامه با سپاهان بهترین انتخابشان است

ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال با اشاره به اتمام قرارداد بازیکنانی چون رضاییان و مغانلو تا پایان فصل و تمدید قرارداد آن‌ها، تاکید کرد: اگر بازیکن بخواهد در ایران بازی کند، هیچ باشگاهی بهتر از سپاهان نخواهد بود. اکثر باشگاه‌ها به خصوص باشگاه‌های بزرگ بر سر مسائل مالی مشکل دارند، اما سپاهان تاکنون در این مسائل مشکلی با بازیکنانش نداشته است.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی سپاهان برابر مس و ترکیب انتخابی مورایس، اظهار کرد: هیچکس نمی‌تواند تشخیص دهد، او چه کسی را به زمین می‌فرستد. مورایس در ترکیباتی که به زمین می‌فرستد، به دو چیز توجه می‌کند؛ اول تیم حریف و مهم‌تر از آن تمریناتی که سپری می‌کنند. شاید خارج بودن مغانلو، اسدی و حسین‌نژاد قابل حدس نبود و برنامه‌های آقای مورایس است که نشان از توجه ویژه او به تمرینات دارد.

وی افزود: در تقابل شب قبل، ترکیب جدید هنوز کامل با هم هماهنگ نبود و مس تلاش کرد تمام خط‌های اصلی را ببندد. به همین علت در نیمه نخست بازیکنانی همچون رضاییان کمتر توانستند نفوذ کنند و موقعیت‌سازی چندانی نشد.

این پیشکسوت سپاهان یادآور شد: پس از گل اول سپاهان از ضربه ایستگاهی، مس از حالت تدافعی خارج شد و سپاهان از کناره‌ها نفوذ کرد تا تراکم دفاعی حریف را بهم بزند. با آمدن اسدی، مغانلو و حسین‌نژاد به زمین نیز سپاهان دگرگون شد و به ۳ گل دیگر رسید تا همه جوره بر مس غالب باشد.

سپاهان با تمام مدیرانی که داشته، از قویترین باشگاه‌هاست

چرخابی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه سپاهان و تاثیر آن بر روند تیم، توضیح داد: سپاهان وابسته به شرکت بزرگی به نام فولاد مبارکه است که تمام قد پشت باشگاه است. هر مدیری بتواند طبق برنامه و استراتژی باشگاه و شرکت فولاد عمل کند، موفق است. این باشگاه با تلاش تمام مدیرانش یکی از قوی‌ترین باشگاه‌ها است.

سپاهان مشکل مالی ندارد

این پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به اتمام قرارداد بازیکنانی چون رضاییان و مغانلو تا پایان فصل و تمدید قرارداد آن‌ها، تاکید کرد: بازیکن اگر بخواهد در ایران بازی کند، هیچ باشگاهی بهتر از سپاهان نخواهد بود. اکثر باشگاه‌ها به خصوص باشگاه‌های بزرگ بر سر مسائل مالی مشکل دارند، اما سپاهان تاکنون در این مسائل مشکلی با بازیکنانش نداشته و اگر بازیکنان بخواهند در ایران بمانند، سپاهان بهترین باشگاه‌هشان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۱۵:۱۵

سپاهان ترکیبی از بهترینهاست بهترین تماشاگر بهترین بازیکنان بهترین مربی بهترین مدیر بهترین استادیوم وبهترین پیشکسوتان ......

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۱۵:۳۴

ضمن احترام به باشگاه سپاهان باید گفت سپاهان یک تیم استانی یا محلی است اما باشگاه های پرسپولیس و استقلال بنوعی ملی بوده حتی فراملی می‌باشند که هرکجاپابزارندهواداروطرفداردارند علیرغم همه مشکلات مالی ، دارای شخصیت ملی هستند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۱۸:۵۳

سلام. در جام باشگاه‌های آسیا دیدیم که چه تیم آبروداری کرد این دو تیم پایتخت به خاطر تبلیغات زیاد مورد توجه قرار گرفته اند و گرنه همه شهرستان ها حامی تیم های شهرستانی هستند.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۲۲:۵۲

پرسپولیس و استقلال سالهای سال رسانه ها را در دست داشتن این نتیجش میشه که ی تیم حرفه ای را محلی بخوانند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۹ ۲۳:۳۴

سپاهان در خارج از ایران هم طرفدار دارد