• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402091410189
  • خبرنگار : 50444

مسؤول سازمان بسیج اداره‌ها و کارمندان کشور:

کارآمدی مسؤولان، الزامی برای رضایتمندی مردم است

کارآمدی مسؤولان، الزامی برای رضایتمندی مردم است

ایسنا/خراسان شمالی مسؤول سازمان بسیج اداره‌ها و کارمندان کشور، مقاومت حماس در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی را ثمره تفکر بسیجی دانست.

سردار فضل‌الله کفیل امروز (سه‌شنبه، ۱۴ آذر ماه) در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اداره‌های استان، اظهار کرد: حماس یک تشکیلات نشأت‌گرفته از بسیج است که در یک قالب کوچک، کار بزرگی انجام داده و مقابل رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه امروزه تفکر اسلامی و مقاومت در مقابل تفکر استکباری و نظام سلطه ایستاده است، تاکید کرد: در این مسیر، رژیم صهیونیستی نماینده نظام سلطه و در خط مقدم جبهه استکبار قرار دارد که در مقابل یک گروه کوچک، اما با تفکر عظیم به نام حماس به زحمت و دردسر افتاده است.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها در سخنان‌شان حماس را در کنار روسیه قرار داده و بیان کرده‌اند که نمی‌گذاریم روسیه بر اوکراین مسلط شود و حماس نیز در مقابل اسرائیل ایستادگی کند. این سخنان نشان از این است که حماس را در کنار روسیه به‌عنوان یک قدرت بزرگ محسوب می‌کنند.

سردار کفیل با تاکید بر اینکه قدرت حماس، اسلام را تقویت می‌کند، گفت: اکنون دنیا در مقابل مقاومت، سر خم کرده و این مقاومت سبب افزایش توجه‌های به قرآن و اسلام شده که ثمره تفکر بسیجی است.

وی خطاب به فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اداره‌های استان، اظهار کرد: امروز باید با درک درستی از شرایط، نقشه راه مناسب داشته باشیم.

مسؤول سازمان بسیج اداره‌ها و کارمندان کشور ادامه داد: در چله دوم انقلاب و با انتشار بیانیه گام دوم انقلاب، بسیج نیز سند اعتلای ۱۰ ساله را تهیه کرد که نقشه راهی برای همه ما محسوب می‌شود.

رئیس مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحقق دولت اسلامی، یکی از نقشه‌های راه در بیانیه گام دوم انقلاب است که بسیج می‌تواند با ظرفیت ۲۰ قشر تخصصی خود در این مسیر کوشا باشد.

وی لازمه تحقق جامعه اسلامی را ایجاد دولت اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج به دنبال انجام کار نمایشی نیست و اقدامات اثرگذار را دنبال می‌کند. یکی از الزامات رضایتمندی مردم، کارآمدی مسؤولان است که شما فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج باید آن را دنبال کنید.

وی به تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در اداره‌ها نیز اشاره کرد و افزود: این هیأت‌ها می‌توانند به‌عنوان قوه عاقله در اداره‌ها فعالیت کنند. این هیأت‌های اندیشه‌ورز می‌توانند تسهیل‌کننده امور مردم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha