• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402091309013
  • خبرنگار : 50291

فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران:

اجازه هنجارشکنی را به هیچ کسی نخواهیم داد / مردم پلیس را امین و همیشه در کنار خود بدانند

اجازه هنجارشکنی را به هیچ کسی نخواهیم داد / مردم پلیس را امین و همیشه در کنار خود بدانند

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با همکاری شهروندان کلیه اقدامات ماموران انتظامی، در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شرق استان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند، فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردار هستند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد. 

سردار دلاور القاصی مهــر صبح دوشنبه ۱۳ آذر ماه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: در اجرای طرح پیشگامان ۴ از ظرفیت خوب دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و حمایت قاطع دستگاه قضائی، ائمه جمعه و جماعات، شورای تامین و به ویژه مردم و با مشارکت خوب رسانه های جمعی برخوردار هستیم. 

وی اهداف اصلی طرح عملیات مشترک پیشگامان ۴ که به مدت ۴ روز در سراسر شرق استان تهران اجرا شد را مقابله قاطعانه و دستگیری اراذل و اوباش ، متلاشی ساختن باند های ضد امنیت اجتماعی، برخورد با دارندگان و قاچاقچیان سلاح و مهمات غیر مجاز ، کشف انواع اقلام ضد فرهنگی ، دستگیری خرده فروشان و انهدام باندهای مواد مخدر، دستگیری فروشندگان مواد مخدر ، سارقان و مالخرها ، برخورد با قاچاقچیان کالا و سوخت ، به همراه توقیف انبارهای غیر مجاز عرضه محصولات غیر بهداشتی و خوراکی ، برخورد با راننده های متخلف مظاهر علنی فساد ( آلودگی صوتی ، دور دور ، کشف حجاب ، مزاحمت نوامیس و ...) برشمرد. 

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خاطر نشان کرد: با همکاری شهروندان کلیه اقدامات ماموران انتظامی ، در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شرق استان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردار هستند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستاوردهای این طرح طی ۴ روز اخیر بیان کرد: در اجرای این ۱۳۶ سارق حرفه ای دستگیر و ۳۱ دستگاه انواع وسائط نقلیه سرقتی نیز کشف و تحویل مالبختگان شد.

القاصی مهر با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با سوداگران مواد مخدر بیان کرد: در این رابطه ۲۷۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف و ۹۳ خرده فروش دستگیر و ۸۹ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ذیصلاح شدند. 

فرمانده انتظامی شرق تهران در پایان با تاکید بر اینکه در مجموع ۱۰۴۴ متهم در این طرح دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند با قدردانی از مشارکت و همدلی خوب شهروندان در اجرای ماموریت های گوناگون پلیس از آنها خواست: پلیس را امین و همیشه در کنار خود بدانند و تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ بهترین و سریع ترین راه ارتباطی مردم و پلیس در جهت افزایش این همکاری و ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha