• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402091308765
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

رضایت مردم مهمترین معیار سنجش عملکرد مدیران است

رضایت مردم مهمترین معیار سنجش عملکرد مدیران است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه به فرمانداران توصیه کرد، با حضور میدانی و رصد مرحله به مرحله و پیگیری‌ جهادی، کارها و برنامه‌ها را تا پایان مسیر پیگیری کنند.

محمدطیب صحرایی روز یکشنبه ۱۲ آذر در نشست پیگیری مهمترین مشکلات استان و شهرستانها که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و فرمانداران استان برگزار شد، عنوان کرد: خدمت جهادی و عالمانه به مردم و برآورده کردن درخواست های آنها نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران نماینده دولت در شهرستانها هستند و باید در همه عرصه‌ها و ساحت‌های خدمت، حضوری همه جانبه ‌داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه بازتاب مثبت و امیدبخش زحمات فرمانداران در سفرهای شهرستانی و مراجعات مردمی و اظهار نظرهای اقشار مختلف دیده می‌شود و این خدمت جهادی باید با شتاب بیشتر تداوم یابد.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت سنجش عملکرد فرمانداران تاکید کرد و گفت: اولین مرحله سنجش باید از سوی خود فرمانداران و با توجه به اولویت‌ها و اهداف ترسیم شده انجام شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرمانداران برای ارزیابی عملکرد خود نباید تنها به گزارش‌های اداری بسنده کنند، گفت: نظر مردم در مورد کارهای انجام گرفته، سنجش بسیار مناسب‌تری برای موفقیت یا عدم موفقیت عملکرد مدیران است.

صحرایی در ادامه با تاکید بر لزوم حراست از بیت المال، یادآور شد: حراست و حفاظت از بیت المال در برابر دیگران و حتی از طرف نزدیکان، وظیفه تک تک ما است.

مدیر ارشد استان همچنین برگزاری صحیح انتخابات اسفند ماه را مهمترین وظیفه کارگزاران نظام اسلامی در سال جاری دانست و گفت: جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و مردم حق دارند از طریق صندوق رای، خواست و نظر خود را اعمال کنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: برگزاری مناسب انتخابات پیش رو مهم‌ترین وظیفه فرمانداری ها است، ولی همزمان نباید از معیشت و اقتصاد مردم و حل مشکلات آن‌ها غفلت کرد.

وی بر ضرورت تقویت ارتباطات مردمی در فرمانداری ها تاکید کرد و گفت: در کنار تلاش برای ارتباط بیشتر با اقشار مردم، برای پیگیری مناسب و حل مشکلات نیازمند ارتباط با مدیران و مسئولین ادارات مختلف هستیم.

وی به فرمانداران توصیه کرد با حضور میدانی و رصد مرحله به مرحله و پیگیری‌ جهادی، کارها و برنامه ها را تا پایان مسیر پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۱:۰۱

جمله بسیار زیبایی است اما ایکاش این ارزیابی در خصوص برخی مدیران غیر فعال و ناکارآمد و ضعیف استان هم عملی می شد .......

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۳ ۱۱:۰۱

سلام اگر واقعا ملاک نظر و رضایت مردم هست پس چرا این همه شکایت تعاون روستایی استان میشه اما آب از آب تکان نمیخوره....لطفا وعده بی اساس ندید برادر من.