• شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402091107408
  • خبرنگار : 50635

معاون استاندار هرمزگان:

جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را در بخش‌های پژوهشی و آموزشی کشور جاری کرد

جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را در بخش‌های پژوهشی و آموزشی کشور جاری کرد

ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را در بخش‌های پژوهشی و آموزشی کشور جاری کرد.

محسن خاکی‌نهاد، امروز (یازدهم آذرماه) در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان که در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان برگزار شد، با اشاره به ارزشمندبودن روحیه جهادی موجود در سازمان جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهادگران در اوایل انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی وارد میدان جهاد شدند و اتفاقات بسیار بزرگی را رقم زدند.

وی، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی ادامه دهنده راه جهادگران اول انقلاب است، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهادگران وارد عرصه‌های پژوهشی و تحقیقی شدند و همان روحیه جهادی را در عرصه‌های دیگر جاری کردند که اتفاقات مثبتی را در کشور به ثبت رساند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با اشاره به لزوم ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان دولت در زمینه‌های مختلف، تشریح کرد: باید از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای کارکنان دولت به ارتقاء دانش تخصصی و عمومی بدنه دستگاه‌های اجرایی گام برداشت.

خاکی‌نهاد افزود: جهاد دانشگاهی استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های آموزشی، علمی، فرهنگی و پژوهشی است و می‌توان از این توان برای تحقق اهداف سازمانی دولت سیزدهم بهره‌ گرفت.

وی، با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی توسط دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی کارکنان دولت و طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی قابل انجام است که باید با تقویت ارتباط بین بخشی به سمت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی گام برداشت.

جهاد دانشگاهی آمادگی انجام پژوهش‌ها و تحقیقات مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی را دارد

احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان نیز در این دیدار گفت: جهاد دانشگاهی با حضور نیروهای توانمند و دارای روحیه جهادی، اقدامات بزرگی را در سطح استان هرمزگان در سطوح مختلف به سرانجام رسانده‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان، عنوان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های تخصصی و عمومی را برای کارکنان دولت با بالاترین کیفیت برگزار کند.

رئیس جهاد دانشگاهی بیان کرد: در حال حاضر در بحث پژوهشی و تحقیقاتی به موضوع آب‌شیرین‌کن‌ها و اقتصادی‌تر کردن آن‌ها ورود کرده‌ایم و این ظرفیت در جهاد دانشگاهی وجود دارد که طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مختلفی را در سطح استان هرمزگان انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha