• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402090604269
  • خبرنگار : 50649

شهردار: دنبال انجام کارهای ماهوی و اساسی در شیراز هستیم

شهردار: دنبال انجام کارهای ماهوی و اساسی در شیراز هستیم

ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه مباحث و اقدامات شهرداری موجب افزایش اعتماد مردم‌ و نزدیک شدن آن‌ها در امور مشارکتی این مجموعه می‌شود، تأکید کرد: به دنبال انجام کار ماهوی و اساسی در سطح شهر هستیم.

محمدحسن اسدی امروز، ۶ آذرماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز بر پاسخگویی مدیران شهری به مردم تأکید و بیان کرد: خدمت‌رسانی و تکریم شهروندان و ایجاد امیدآفرینی در سرلوحه فعالیت‌های مدیریت شهری قرار دارد.

وی با بیان اینکه مباحث و اقدامات شهرداری موجب افزایش اعتماد مردم‌ و نزدیک شدن آن‌ها در امور مشارکتی این مجموعه می‌شود، بر لزوم اطلاع‌رسانی صحیح، به موقع و درست روابط عمومی شهرداری که باعث امیدآفرینی می‌شود، تأکید کرد.

این مقام مسئول، عملکرد روابط عمومی شهرداری شیراز را مطلوب ذکر و بیان کرد: روابط عمومی‌  رسالت سنگینی برای بیان تلاش شهرداری دارد.

اسدی با تصریح اینکه ما به دنبال انجام کار ماهوی و اساسی در سطح شهر هستیم، گفت: در دهه فجر امسال ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه به‌ بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود که این مهم در حیطه ماموریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه ارتباطات و اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌هایی که شهرداری شیراز در دستور کار دارد بسیار زیاد است اما ضرورت دارد تا هر بخش که نیاز به ورود جدی‌تر شورای اسلامی شهر شیراز دارد، این موضوع مطرح شود. 

سیدابراهیم حسینی افزود: در کلان شهر شیراز برای ۱۱ منطقه یک نسخه واحد وجود ندارد و هر اقدام و حرکتی باید به تناسب امکانات، موقعیت، ظرفیت و مردم آن منطقه باشد تا بتوان کار را تعریف کرد.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری یک مجموعه واحد و یکپارچه است و هر کسی باید تلاش کند تا اقداماتی که انجام می‌شود به صورت واضح برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۶ ۲۰:۳۰

به نظر من مهندسین عمران دهه هفتادی رو براشون فراخوان بگذارید واشتغلل براشون درست کنید از هرکاری پسندیده تر هست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۶ ۲۰:۴۳

اﻗﺎﻱ ﺷﻬﺮﺩاﺭ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺷﻴﺮاﺯ ﻳﻪ ﭘﻞ ﺳﺎﻟﻴﺎﻥ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺗﻮ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﭘﻨﺞ ﺷﻴﺮاﺯ ﺭﻭﻱ ﺑﻠﻮاﺭ اﺑﻮﺫﺭ ﻏﻔﺎﺭﻱ و اﺣﻤﺪاﺑﻦ ﻣﻮﺳﻲ ﺭﻭﺑﺮﻭﻱ ﻛﻼﻧﺘﺮﻱ 24 اﺑﻮﺫﺭ ﻏﻔﺎﺭﻱ ﻛﻼ ﻣﺤﻠﻪ ﭼﻬﺎﺭﺻﺪ,ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ اﻣﺎﻡ ﺯاﺩﻩ ﺳﻴﺪ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭﺭﻭﺩ ﺧﺮﻭﺝ اﻥ اﺻﻼ ﻧﺎﻇﺮ اﻳﻦ ﭘﻞ ﻫﻴﭻ اﻫﻤﻴﺘﻲ ﺑﺮاﻱ ﺧﺮﻭﺝ ﻭﺭﻭﺩ اﻳﻦ ﻣﺤﻠﻪ ﻗﺎﻳﻞ ﻧﺸﺪﻩ ﻫﺮﻭﺯ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺭﺥ ﺩﻫﺪ ﺧﻮاﻫﺸﻤﻨﺪ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﺷﻬﺮﺩاﺭ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ اﺯ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﺑﺒﻴﻨﻨﺪ ﻛﻪ اﻫﺎﻟﻲ اﻳﻦ ﻣﺤﻠﻪ ﺑﺮاﻱ ﻭﺭﻭﺩ ﺧﺮﻭﺝ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﺸﻜﻞ ﺩاﺭﻧﺪ