محمدحسن اسدی امروز، ۶ آذرماه در جلسه شورای اطلاعرسانی شهرداری شیراز بر پاسخگویی مدیران شهری به مردم تأکید و بیان کرد: خدمترسانی و تکریم شهروندان و ایجاد امیدآفرینی در سرلوحه فعالیتهای مدیریت شهری قرار دارد.
وی با بیان اینکه مباحث و اقدامات شهرداری موجب افزایش اعتماد مردم و نزدیک شدن آنها در امور مشارکتی این مجموعه میشود، بر لزوم اطلاعرسانی صحیح، به موقع و درست روابط عمومی شهرداری که باعث امیدآفرینی میشود، تأکید کرد.
این مقام مسئول، عملکرد روابط عمومی شهرداری شیراز را مطلوب ذکر و بیان کرد: روابط عمومی رسالت سنگینی برای بیان تلاش شهرداری دارد.
اسدی با تصریح اینکه ما به دنبال انجام کار ماهوی و اساسی در سطح شهر هستیم، گفت: در دهه فجر امسال ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه به بهرهبرداری میرسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز میشود که این مهم در حیطه ماموریت اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه ارتباطات و اظهار کرد: اقدامات و برنامههایی که شهرداری شیراز در دستور کار دارد بسیار زیاد است اما ضرورت دارد تا هر بخش که نیاز به ورود جدیتر شورای اسلامی شهر شیراز دارد، این موضوع مطرح شود.
سیدابراهیم حسینی افزود: در کلان شهر شیراز برای ۱۱ منطقه یک نسخه واحد وجود ندارد و هر اقدام و حرکتی باید به تناسب امکانات، موقعیت، ظرفیت و مردم آن منطقه باشد تا بتوان کار را تعریف کرد.
وی تصریح کرد: شورا و شهرداری یک مجموعه واحد و یکپارچه است و هر کسی باید تلاش کند تا اقداماتی که انجام میشود به صورت واضح برای مردم تبیین شود.
انتهای پیام
نظرات