به گزارش ایسنا، نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالان این حوزه و با تمرکز بر وجوه صنعتی و تجاری هنر موسیقی، پنجم تا هشتم دیماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد.
جلال ذکایی (رییس نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی) درباره استراتژی برگزاری برخی ورک شاپها و کارگاههای آموزشی در این نشست گفت: «به منظور توجه به رویکردها و وجوه فرهنگی و هنری موسیقی، کارگاههای آموزشی و نشستهای تخصصی در طول زمان برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده تا با طرح موضوعات مختلف اثرگذار بر این صنعت، گامی در این خصوص برداریم. در این راستا و به منظور غنای بیشتر نشستها و پنلهای تخصصی، آقای فردین خلعتبری به عنوان مشاور هنری نمایشگاه در کنار ما خواهد بود و نشستهای تخصصی با موضوع موسیقی را مدیریت خواهد کرد.»
ذکایی تاکید کرد: «این نمایشگاه در گروههای کالایی مختلف نظیر تولیدکنندگان و عرضهکنندگان سازهای ایرانی و کلاسیک، عرضهکنندگان لوازم صوتی، صدابرداری و استودیوهای ضبط صدا، ناشران، آموزشگاههای موسیقی و سایر فعالان این حوزه برگزار میشود.»
طی دو هفته ابتدایی اطلاعرسانی نمایشگاه، بیش از ۴۰ شرکت فعال در زمینه موسیقی برای حضور در نمایشگاه ثبتنام کردهاند.
حضور اهالی موسیقی، فعالین و منتقدان و رسانههای موسیقی از دیگر بخشهای این نمایشگاه است که از پنجم تا هشتم دی ماه در برج میلاد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای دوستداران هنر خواهد بود.
انتهای پیام
نظرات