• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402090100120
  • خبرنگار : 71974

جانشین سازمان بسیج اساتید کشور در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد؛

افزایش توان مقاومت با تحقق پیشنهادهای رئیسی/ غرب با شایعه سازی به دنبال نجات صهیونیست‌ها است

افزایش توان مقاومت با تحقق پیشنهادهای رئیسی/ غرب با شایعه سازی به دنبال نجات صهیونیست‌ها است

قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور گفت: غربی‌ها طی روزهای گذشته سعی کردند با تولید اخبار دروغ  و طرح این ادعا که میان ایران و رهبران حماس اختلاف وجود دارد، رژیم صهیونیستی را از باتلاقی که در آن قرار گرفته نجات دهند که در نهایت این اقدامات با تکذیب ایران و حماس مواجه شد و نقشه شوم آن‌ها را نقش‌برآب کرد.

محمدرضا ابن‌الدین حمیدی قائم مقام سازمان سازمان بسیج اساتید کشور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حمایت ایران از مردم فلسطین اظهار کرد: چه در اجلاس ریاض و چه در هر مجمع بین‌المللی دیگری ایران همواره از این فرصت برای دفاع از حقانیت و مشروعیت فلسطین دفاع خواهد کرد، بنابراین ما ضمن داشتن آرمان اصلی که همان نابودی اسرائیل غاصب است، راهکارهای موجود را نیز بررسی خواهیم کرد.

وی اشاره به پیشنهادهای ده‌گانه ابراهیم رئیسی در اجلاس ریاض افزود: پیشنهادهای رئیس‌جمهور ایران در اجلاس ریاض شفاف و منطبق با وضعیت فعلی منطقه است، اجرای این راهکار ضمن توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه، امکان آماده‌شدن و بازگشت توان به گروه مقاومت برای دفاع از غزه را فراهم می‌کند، در مجموع باید گفت این پیشنهادهای مثبت و منطبق با سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی است.

ابن‌الدین با اشاره فضای‌سازی دروغین از سوی رسانه‌های غربی بیان کرد:  غربی‌ها طی روزهای گذشته سعی کردند با تولید اخبار دروغ  و طرح این ادعا که میان ایران و رهبران حماس اختلاف وجود دارد، رژیم صهیونیستی را از باتلاقی که در آن قرار گرفته نجات دهند که در نهایت این اقدامات با تکذیب ایران و حماس مواجه شد و نقشه شوم آن‌ها را نقش‌برآب کرد.

*نابودی اسرائیل هدف واجد جریان مقاومت

جانشین سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی و همه ارکان جمهوری اسلامی برای کمک به نابودی اسرائیل پای‌کار هستند، اسماعیل هنیه دبیر حماس همواره به ایران سفرهایی داشته است و این بار نیز رسانه‌های غربی با استفاده از همین سیاست دروغ و تفرقه‌انگیزی به دنبال ایجاد یک فضای مسموم بودند، این رفتارهای خبیثانه که بارها از سوی غربی‌ها و آمریکا تکرار شده را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل به دنبال نابودی جریان مقاومت در فلسطین است، اظهار کرد: هدف اصلی اسرائیل نابودی حماس است، اما باید اذعان کرد اجرایی‌شدن این هدف شوم غیرممکن است. حماس یکی گروه کوچک نیست، یک سازمان بزرگ و برگرفته از یک تفکر است. این سازمان نقطه اشتراک جامعه مسلمانان است، تعداد شهدای حماس نشان از ادامه راه مقاومت در فلسطین دارد.

ابن‌الدین با اشاره به مهم‌ترین دستاورد طوفان الاقصی بیان کرد: حیثیت و هیمنه اسرائیل پس از طوفان الاقصی به طور کامل نابود شده و این باور که اسرائیل شکست‌ناپذیر است نیز در ذهن عمومی مردم محو شده و همه بر این باورند که اسرائیل آسیب‌پذیر است، این بزرگ‌ترین پیروزی حماس است که تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha