• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402083022026
  • منبع : نمایندگی خوزستان

اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی خوزستان

اعلام برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی خوزستان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان خود را شناخت.

پس از رقابت ۲ روزه قصه‌گویان خوزستانی در گروه‌های نوجوانان، بزرگ‌سالان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در بخش‌های ملی، آیینی‌ـ‌سنتی، برگزیدگان مرحله‌ استانی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان و در ۲۹ آبان ۱۴۰۲ معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام کانون پرورش فکری خوزستان، در بخش ملی عنوان‌های برگزیده اول تا سوم گروه نوجوانان به ترتیب به فاطمه عبادی با قصه «مشک و گلو» از هندیجان، زینب طیبی با قصه «تویزه پادشاهی» از هندیجان و ترنم صیدمیرزاوند با قصه «پرچم‌دار» از اندیمشک اختصاص یافت و عنوان شایسته‌ تقدیر این بخش به نرگس بحرکانی با قصه «گوش دراز» از هندیجان رسید.

در بخش ملی، گروه بزرگ‌سالان، آسیه رحمتی با قصه «سی فلرا آبادون» از اندیمشک، زینب مقدم با قصه «گرگیعان» از بندر امام خمینی (ره)، مرضیه عویدی با قصه «دلم یک دوست می‌خواهد» از اهواز به ترتیب نفر اول تا سوم شدند و عنوان شایسته‌ تقدیر این بخش را لیلا زکی از اهواز، انیسه وحیدی از مسجدسلیمان، زهره بادره از اندیکا، سکینه شنبدی از هندیجان، عظیم حربیان از دزفول، زهره فرازمند از باغ‌ملک، افسانه ملک هدایت از اهواز و پیمان قنواتیان از هندیجان به خود اختصاص دادند.

در بخش ملی، گروه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، رحیم اسکندری با قصه «جولهری» از اهواز شایسته‌ تقدیر شد.

در بخش آیینی‌ـ‌سنتی، در بخش گروه نوجوانان، ابوالفضل صفاری‌زاده با قصه «اکوان دیو» از اهواز، زهرا حیات داودی با قصه «رزم رستم و اشکبوس» از آبادان و دونا فرجی با قصه «خوان چهارم» از شوشتر عنوان برگزیده این بخش از جشنواره را به دست آورد و ستایش بهداروند با قصه «نبرد بیژن و گرازان» شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش آیینی‌ـ‌سنتی از بین شرکت‌کنندگان بزرگ‌سال امین کریمیان با قصه «رستم و اشکبوس» از اهواز، نسرین محمودی با قصه «آرش کمانگیر» از شوشتر و حورا تیلا با قصه «تبر» از آبادان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

جایزه ویژه لبخند مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان نیز به علی‌رضا روشن‌ضمیر با قصه «خداداد» از هندیجان رسید.

در بخش بچه‌های غزه نیز آسیه رحمتی با قصه «زیر درخت زیتون» از اندیمشک، لیلا رحمانیان با قصه «سرباز کوچک» از اهواز و سکینه شنبدی با قصه «خوابی به زیبایی درخت زیتون» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha