• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402082820503
  • خبرنگار : 50163

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می‌رسد

پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می‌رسد

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: آثار انقلاب اسلامی در شرایط امروز به چارچوب مرزهای ایران محدود نیست و پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می‌رسد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان‌ ماه) در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ٣ با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی خط سومی را در دنیا ترسیم کرد و ۳۷ سال است که این انقلاب با اقتدار ایستادگی کرده است و در مسیر استقلال حرکت می‌کند، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی دنیا با یک سیاست تحمیل‌شده بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم و مدیریت می‌شد و هر حرکت اجتماعی و سیاسی زیر بلیت دو ابرقدرت شرق و غرب شکل می‌گرفت.

وی بیان کرد: شکل‌گیری انقلاب و نهضت اسلامی در ایران با این طرز تلقی امری محال به حساب می‌آمد و امام‌ خمینی (ره) با تکیه بر آموزه‌های دینی و اسلامی بر تفکر رایج وابستگی جنبش‌ها و خیزش‌ها به شرق و غرب خط بطلان کشید و بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی را با الگو گرفتن از راه و روش پیامبر (ص)، امیرمومنان علی (ع) و ائمه معصومین (ع) پایه‌گذاری کرد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان ادامه داد: ما برای برقراری این نظام بهای سنگینی پرداخته و خون‌های پاک زیادی را به پای آن ریخته‌ایم و این نظام با خون، گوشت و اعتقادات ما عجین شده و همین موضوع، خواب خوش استکبار را آشفته کرده است.

وی به اثرهای انقلاب اسلامی بر دنیای سلطه اشاره کرد و گفت: آثار انقلاب اسلامی در شرایط امروز به چارچوب مرزهای ایران محدود نیست و پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می‌رسد.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: شاید ۴۵ سال قبل کسی فکر نمی‌کرد که تفکرات امام (ره) نتیجه خواهد داد و در عرصه‌های مختلف دنیا خواهد درخشید.

وی با بیان اینکه الگوی عملکردی بسیج بویژه در حوزه محرومیت‌زدایی، اعتماد مردم به نظام را بیشتر کرد، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد توفیق بیشتر بسیجی‌ها باشیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با بیان اینکه امروز در جنگ ترکیبی هستیم و در همه صحنه‌ها جهاد است، گفت: جهادگران در همه صحنه‌های از همه اقشار جهاد کرده‌اند و شبانه‌روز خالصانه مثل جهادگران فاتحان خرمشهر مجاهدت می‌کنند.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه جهادگران امروز مثل جهادگران دوران دفاع‌ مقدس در صحنه آماده‌اند، اظهار کرد: گروه‌های جهادی امروز بدون هیچ چشم‌داشتی، مثل گروه‌های جهادی دوران دفاع‌ مقدس فعالیت می‌کنند.

وی افزود: امام راحل با تشکیل بسیج عمومی، همه مردم را برای مدیریت و اداره کشور مشارکت داد و کارنامه بسیج در همه صحنه‌ها درخشان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha