• جمعه / ۲۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402082618918
  • منبع : بازار

درباره ضد باج افزار ایرانی بیشتر بدانید!

درباره ضد باج افزار ایرانی بیشتر بدانید!

یکی از ویژگی‌های آنتی ویروس پادویش، قابلیت ضد باج افزاری است. این قابلیت با استفاده از چهار لایه امنیتی، از حملات باج افزارها به رایانه‌های کاربران جلوگیری می‌کند. در ادامه به توضیح قابلیت‌های این نرم‌افزار ضد باج افزار می‌پردازیم.

باج افزار چیست؟

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پادویش، باج افزارها نوعی از بدافزارهای رایانه‌ای هستند. زمانی که این بدافزارها به رایانه کاربران حمله می‌کنند، تمامی فایل‌های آنها را قفل کرده و برای بازیابی آنها، از کاربران باج می‌گیرند. به همین علت از آنها به عنوان باج افزار یاد می شود. عموماً این باج‌ها به صورت ارزهای دیجیتال از کاربران دریافت می‌شود.

ضد باج افزار

برای مقابله با باج افزارها، نصب یک نرم‌افزار ضد باج افزار ضروری است. نرم افزار ضد باج افزار قادر به شناسایی و مقابله با باج افزارها هستند. بایستی کاربران قبل از یک حمله باج افزاری، نرم‌افزار ضد باج افزار را نصب کنند تا بتوانند در مقابل این حملات ایستادگی کنند. در غیر اینصورت پس از نفوذ باج افزار به سیستم، بازیابی فایل‌های قفل شده بسیار سخت و در بعضی مواقع غیرممکن است. در صورت مورد حمله قرار گرفتن بهتر است با دانلود ضد باج افزار و نصب آن، از حملاتی که در آینده اتفاق خواهد افتاد جلوگیری نمایید.

بهترین ضد باج افزار کدام است؟

نرم‌افزار ضد باج افزار پادویش یکی از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین راه‌حل‌ها در مقابله با باج افزارها است. این نرم‌افزار با استفاده از لایه‌های دفاعی قدرتمند، قادر به شناسایی و مبارزه با تمامی باج افزارهای شناخته شده و حتی جدید است. ضد باج افزار پادویش از تکنولوژی‌های پیشرفته رفتارشناسی برای مبارزه با باج افزارها بهره می‌برد. این نرم‌افزار می‌تواند در جلوگیری و کاهش خطرات حملات باج افزاری به شدت مؤثر باشد.

درباره ضد باج افزار ایرانی بیشتر بدانید!

تاییدیه AV Test  برای ضد باج افزار پادویش

ارزیابی موسسه AV Test نشان می‌دهد که ضد باج افزار پادویش در برابر تمامی باج افزارهای شناخته شده و حتی ناشناس به‌خوبی عمل می‌کند. این ویژگی‌های پادویش را به یکی از بهترین نرم‌افزارهای ضد باج افزار تبدیل کرده و امکان استفاده امن از رایانه‌ را فراهم می‌کند.

ضد باج افزار پادویش تنها حریف WannaCry

عملکرد پادویش در مقابل باج افزار WannaCry بسیار قابل تحسین است. این باج افزار واقعاً یکی از خطرناک‌ترین و پرانتشارترین تهدیدات سایبری بوده و باعث آسیب رساندن به شمار زیادی رایانه در سراسر جهان شده است. اما ضد باج افزار پادویش بدون نیاز به نصب بروزرسانی‌، می تواند در برابر آن مقابله کرده و کاربران را در امان نگه دارد. این ویژگی از سوی پادویش نشان می‌دهد که این آنتی ویروس به خوبی محافظت و پاسخگویی در برابر تهدیدات پیشرفته را به ارمغان آورده است.

درباره ضد باج افزار ایرانی بیشتر بدانید!

لایه های امنیتی ضد باج افزار پادویش

ضد باج افزار پادویش با استفاده از تکنولوژی رفتارشناسی یکی از قدرتمندترین ضد باج افزارهای موجود می باشد. این ضد باج افزار با شناسایی و تحلیل رفتاری باج افزارهای ناشناخته و جدید، توانایی مقابله با ۱۰۰% باج افزار های شناخته شده و ناشناس را دارد. ۴ لایه امنیتی ضد باج افزار پادویش بدین شرح می باشند:

  • لایه محافظت اطلاعات: لایه محافظت اطلاعات در ضد باج افزار پادویش نقش اولین لایه امنیتی را بازی می‌کند. این لایه بدون نیاز به دریافت بسته بروزرسانی، قادر به شناسایی و مقابله با باج افزارهایی که سعی در رمزگذاری فایل‌ها دارند، خواهد بود. به وسیله این لایه، باج افزار WannaCry توسط ضد باج افزار پادویش شناسایی شده است.
  • لایه داده بان: در ضد باج افزار پادویش، لایه محافظت اطلاعات با گرفتن بکاپ‌های روزانه از فایل‌های کاربران، از این اطلاعات محافظت می‌کند. فرآیند بکاپ‌گیری سریع انجام شده و کمتر از ۵٪ از حافظه را به خود اختصاص می‌دهد. کاربران همچنین از طریق این قابلیت، قادرند به اطلاعات حذف شده یا ویرایش شده خود دسترسی داشته باشند.
  • لایه محافظت MBR: با لایه محافظت MBR، از آسیب‌رسانی باج افزارها از طریق آلوده کردن MBR قبل از بوت ویندوز جلوگیری می‌شود. این لایه محافظتی همچنین از بدافزارهای روت‌کیت آلوده کننده MBR نیز جلوگیری می‌کند. این بدان معناست که به طور فعال در مقابله با هر دو نوع تهدید فعالیت می‌کند.
  • لایه طعمه گذاری: این لایه می‌تواند فایل‌هایی را به عنوان طعمه در پوشه‌های سیستم قرار دهد. هنگامی که باج افزارها قصد قفل کردن این فایل ها را داشته باشند، این لایه محافظتی می‌تواند آنها را شناسایی کرده و با آنها مقابله نماید. این روش می‌تواند به عنوان یک راهکار دفاعی موثر در برابر باج افزارها و بدافزارهای مخرب استفاده شود.

با دانلود و نصب آنتی ویروس ویندوز پادویش، علاوه بر مقابله با ویروس ها، از محافظت دقیق در برابر باج افزارها نیز بهره خواهید برد. برای داشتن یک سطح حفاظت قویتر، همیشه مهم است که از نرم‌افزارهای امنیتی قوی و به‌روز استفاده کنید. جهت آشنایی بیشتر با این محصول، خرید لایسنس و همچنین توضیحات بیشتر درباره آنتی ویروس ویندوز پادویش، می توانید به وب سایت www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha