• پنجشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402082518718
  • خبرنگار : 50635

رئیس حزب همت:

بسیاری از احزاب پس از پیروزی مردم را فراموش می‌کنند

بسیاری از احزاب پس از پیروزی مردم را فراموش می‌کنند

ایسنا/هرمزگان رئیس «حزب همت» گفت: بسیاری از احزاب پس از پیروزی مردم را فراموش می‌کنند.

سید احمد نبوی امشب (بیست و پنجم آبان‌ماه)، در نشست حزب همت استان هرمزگان که در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، با ذکر این نکته که دشمن به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت کشور است، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از نقاط قوت تاریخ ایران است ودشمن تمام تلاش خود را برای تحریف این واقعه تاریخی به کار گرفته است.

وی، با ذکر این نکته که بیش از 75 درصد خاک ایران در طول تاریخ به واسطه بی‌لیاقتی حاکمان از دست رفته است، عنوان کرد: برای اولین بار در تاریخ ایران، جنگی به کشور تحمیل شد که یک وجب خاک هم از آن جدا نشد. این رویداد تاریخی ناشی از ایثار و از خودگذشتی شهدا و جانبازان دفاع مقدس است همان کسانی که که اجازه ندادند در جنگی با وسعت 14 هزار کیلومتر حتی یک وجب از خاک ایران کم شود.

وی شهدا را نقطه قوت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: دشمن از طریق ترویج دروغ و تحریف و استفاده از تغییر نسل، قصد دارد جایگاه شهدا و دفاع مقدس در جامعه را تخریب کند و فرهنگ شهادت را از بین ببرد.

نبوی، با اشاره به کنفرانس کمپ دیوید و توافق تشکیلات خودگردان فلسطین با اسرائیل در سالیان گذشته، تصریح کرد: تعیین روز قدس توسط امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان اسلام و مسئله فلسطین را تغییر داد و باعث شکل‌گیری و احیاء جریانی بر خلاف رژیم صهیونیستی شد و در این مدت شاهد شکل‌گیری انتفاضه مردم فلسطین بودیم.

وی، مطرح کرد: در دورانی که تمام کشورهای ابرقدرت غربی و بعضا شرقی، کشور ایران را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دادند و تصور این را داشتند که قدرت جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در خاورمیانه تضعیف شده است به دنبال ایجاد اجماع جهانی برای حل مسئله فلسطین بودند که با درایت مقام معظم رهبری با شکست مواجه شدند.

نبوی با اشاره به نتایج چند بعدی حمله به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز تمام کشورهای عربی خجالت‌زده از تلاش‌های خود برای برقراری ارتباط با اسرائیل هستند و علاوه بر اینکه سفارت‌ها راه‌اندازی نشد، ارتباطات اندک موجود و پروازها نیز قطع شد.

تلاش برای انتصاب مدیرکل و وزیر نداشته‌ایم

نبوی، حزب همت را برآمده از ناکامی‌های اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دانست و تشریح کرد: تلاش‌های زیادی توسط اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای کشور انجام شده است اما ناکامی‌های زیادی را نیز تجربه کرده‌اند. یکی از علت‌هایی که به دنبال تشکیل حزب همت بودم این بود که بسیاری از افراد عضو دو حزب بزرگ کشور در زمان پیروزی مردم را فراموش می‌کردند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم برقراری ارتباط مسئولین با مردم، عنوان کرد: ارتباط مردم و مسئولین باید پس از انتخابات نیز برقرار باشد و مشکلات مردم مناطق تحت پوشش با جدیت پیگیر شود. احزاب باید بتوانند روی پای خودشان بایستند و حزب همت جزو معدود احزابی است که در تمام استان‌ها نمایندگی دارد و در بسیاری از شهرستان‌های کشور فعال است اما هیچگاه برای انتصاب وزیر و مدیرکل و یا معاملات اقتصادی تلاش نکرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha