• پنجشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402082518420
  • خبرنگار : 50124

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم انتظار دارند مدیران ضعیف عذرشان خواسته شود

مردم انتظار دارند مدیران ضعیف عذرشان خواسته شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مردم چهارمحال‌وبختیاری با وجود رنج‌ها و مشکلاتی ناشی از نارسایی‌های اقتصادی و کم‌لطفی‌های برخی دستگاه‌ها همواره چشم امید به تلاش‌های شبانه رئیس‌جمهور دارند، گفت: آنان انتظار دارند که مدیران قوی و کارآمد تقویت شوند و مدیران ضعیف و ناکارآمد که در تراز دولت نیستند، عذرشان خواسته شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز ۲۵ آبان‌ماه در دیدار اقشار مردم با رئیس‌جمهور در مصلی شهرکرد با خیرمقدم‌گویی به حجت‌الاسلام رئیسی در سفر به استان، اظهار کرد: چهارمحال‌وبختیاری امروز میزبان رئیس‌جمهور ولایی، مجاهد و پرانگیزه و امیدبخش و وزرا و همراهان است که خوشامد می‌گوییم.

وی با استناد به حدیثی از پیامبر(ص)، ادامه داد: ایشان تمسک به سیره اهل‌بیت(ع) و تعلق معرفتی و عملی به آن بزرگواران را مورد تأکید قرار می‌دهند که توسلات و ارتباطات با آنان باید در سیره عملی همه ما هویدا باشد و شکل بگیرد.

نکونام بیان کرد: ارزش‌هایی از قبیل تلاش برای حاکمیت قرآن در جامعه، جهاد مستمر برای فسادستیزی و دفع باطل‌ باید در سیره عملی ما جاری و ساری باشد و این ارزش‌ها کشتی نجاتی است که همه ما را در این دنیای ظلمانی نجات می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه پرچم این کشتی نجات در ایران اسلامی برافراشته است، گفت: امروز ریاست جمهوری اسلامی از مجاهدین صادق برای روان‌سازی این کشتی است که با الهام عملی از مکتب نجات‌بخش اهل‌بیت(ع) و با مقاومت و ایستادگی، پا در میدان نهاده و در این دولت از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

نکونام توضیح داد: لازمه اینها به میدان آوردن و با همه موانع جنگیدن و در مقابل ناملایمات ایستادن است که دولت صادق‌الوعد در عرصه اجرایی پیشگام آن است.

امام‌جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مردم چهارمحال‌وبختیاری با وجود رنج‌ها و مشکلاتی ناشی از نارسایی‌های اقتصادی و کم‌لطفی‌های دستگاه‌ها اما همواره چشم امید به تلاش‌های شبانه رئیس‌جمهور دارند، گفت: مردم انتظار دارند که مدیران قوی و کارآمد تقویت شوند و مدیران ضعیف و ناکارآمد که در تراز دولت نیستند، عذرشان خواسته شود.

نکونام بیان کرد: مردم انتظار جدیت بیشتر در رفع مشکلات اقتصادی دارند تا تعادل در خرج و دخل جامعه ایجاد شود و مردم آثار آن را در سفره‌ و زندگی خود مشاهده کنند.

وی در پایان گفت: مردم انتظار دارند که کم‌برخورداری این استان جبران شود و سفرهای پرخیر و برکت رئیس‌جمهور رفع‌کننده این مشکلات باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha