• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402082014512
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای ۶۱۵ عنوان برنامه در هفته کتاب خراسان‌ جنوبی

اجرای ۶۱۵ عنوان برنامه در هفته کتاب خراسان‌ جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اجرای ۶۱۵ عنوان برنامه در هفته کتاب خبر خراسان جنوبی داد.

علی فرخنده، امروز ۲۰ آبان در جمع در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته کتاب با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی، گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سطح کشور به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی کمک می کند بزرگداشت هفته کتاب است. 

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: اقدامات موثری در فرهنگ کتاب خوانی انجام شده که باید در طی سال تداوم داشته باشد. 

 فرخنده گفت: موسسات و حوزه‌هایی که در بحث کتاب فعالیت دارند می‌توانند  سبب موثرتر عمل کردن در برنامه ها شوند.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در خصوص شعار هفته کتاب که «آینده خواندنی» است، گفت: ۶۱۵ عنوان برنامه در هفته کتاب با مشارکت دستگاه‌های عضو انجام خواهد شد. 

وی در خصوص اجراء اولین برنامه در ۲۳ آبان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و عطر افشانی گلزار شهدای دانشگاه آزاد از برنامه های این روز است.

فرخنده با بیان اینکه در ۲۴ آبان ماه از ناشرین کتابخانه‌ها و کتاب فروشی‌ها به صورت حضوری تکریم و دیدار می‌شود اظهار کرد: در ۲۵ آبان مراسم محوری برنامه هفته کتاب را که تجلیل از کتاب‌خوان، نویسندگان و ناشرین برترسال در برنامه را خواهیم داشت. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در خصوص مهم‌ترین کتاب زندگی بشریت قرآن است، گفت: در ۲۷ آبان ماه و برگزاری رویداد قرآنی "شبی با قرآن" خواهد بود که در ۲۸ آبان ماه به مناسبت روز پرستار،خداقوت به صورت حضوری و تقدیم کتاب به پرستاران استان را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در ۲۹ و ۳۰ آبان در حوزه جشنواره کتاب که امسال موفق به کسب رتبه توسط دو روستا را داشتیم، گفت: جشن روستای دوستدار کتاب در روستای اسفندیارشهرستان طبس و شهرستان درمیان برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha