• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402081712770
  • خبرنگار : 71460

سانتوس: پله نه، اوزه بیو هم نه، رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

سانتوس: پله نه، اوزه بیو هم نه، رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواند.

به گزارش ایسنا و به نقل از Sport24، فرناندو سانتوس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال، درباره اینکه بهترین بازیکن جهان چه کسی است، گفت: بهترین بازیکن دنیا برای من رونالدو است. او در ۱۹سالگی بازیکن من در اسپورتینگ بود و اکنون به عنوان بخشی از تیم ملی پرتغال در انتخابی یورو ۲۰۲۴ حضور دارد. او بهترین بازیکن تمام دوران است. از نظر من او بهترین است و این را همیشه به همه گفتم. البته خیلی‌ها با من موافق نبودند. شما می‌توانید سبک بازی او را کمابیش دوست داشته باشید اما نابغه‌ها قابل مقایسه نیستند.

سانتوس افزود: علاوه بر ویژگی‌های برجسته او، اعداد و ارقام نیز گویای خیلی چیزها درباره رونالدو هستند. چه کسی به صورت فردی یا تیمی رکوردهای بیشتر، گل‌های بیشتر و افتخارات بیشتری را کسب کرده است؟ او در اسپانیا، انگلیس، ایتالیا قهرمان شد، با تیم ملی قهرمان شد، او دو جام با تیم ملی دارد. رونالدو همه افتخارات ممکن را برده است. بنابراین چیزی دیگری برای گفتن وجود ندارد. او بهترین بازیکن جهان است. من همیشه اوزه بیو را دوست داشتم، پله را دوست داشتم، اما شک ندارم که کریستیانو بهترین است.

فرناندو سانتوس که در تیم ملی پرتغال با این تیم قهرمان یورو ۲۰۱۶ و لیگ‌ملت‌های ۲۰۱۹ شد، بعد از جام جهانی قطر از سمتش کنار رفت و هدایت تیم ملی لهستان را بر عهده گرفت.

قرارداد تیم ملی لهستان با سانتوس ۶۸ ساله تا پایان یورو ۲۰۲۴ امضا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۷ ۱۶:۰۲

این مرد هیچی از فوتبال نمیدونه ! بهترین بازیکن تاریخ باید از بین شماره ده ها ( هافبکهای تهاجمی ) که نبض بازی رو در اختیار میگرفتن و نقش فرمانده تیمها رو بازی میکردن انتخاب بشه کسانی که میتونستن بازی رو به نفع تیم خودشون دربیارن / برای این پست حساس بازیکن باید همه چی داشته باشه تکنیک / دید بالا / هوش و استعداد /قدرت بدنی و ... با این توصیفات نه اوزه بیو نه کریس رونالدو و نه مسی هیچکدوم بهترین بازیکن تاریخ نیستن چون یا وینگر بازی کردن و یا مهاجم / بهترین بازیکن تاریخ رو باید از بین دی استفانو / پله / کرایف ( البته ایشون هیچوقت شماره ده نپوشید ولی هافبک تهاجمی بود و نقش شماره ده رو بازی میکرد ) پلاتینی / مارادونا / باجو / زیدان / رونالدینیو انتخاب کرد و نظر شخصی خود من دیگو مارادوناست که بهترین دورانه چون در زمان جوانی و اوجش من یک نوجوان بودم و اکثر بازیهاشو پخش زنده دیدم بعد از ایشون بازیکنی به بزرگی مارادونا ندیدم و در باره قبلیها هم چون بازیهاشونو ندیدم اظهار نظر نمیکنم ولی اکثر کسانی که سن بالایی دارن و از بعد از جنگ جهانی دوم و دهه پنجاه میلادی بازی همه بازیکنان بزرگ شماره ده رو دیدن رقابت اصلی بین پله و مارادوناست و رو دست این دو نفر کسی نیومده همون کسانی که درانتهای قرن بیستم و سال 2000 از طرف فیفا ( پله ) و آرای مردم ( مارادونا ) به عنوان بهترین بازیکن تاریخ انتخاب شدند.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۰ ۰۹:۴۵

مصاحبه مسی و زیدان رو دیدی اومدی این کامنت رو گذاشتی آقای فوتبال بلد😂

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۸ ۱۵:۲۱

رونالدو بهترین بازیکن جهان است. برای مسی کوتوله سخت است. ولی حقیقت تلخ است و کریستیانو رونالدو بهتری بازیکن است. درست است که مسی ۸ توپ طلا دارد و در جام جهانی ۲۰۲۲ قهرمان جهان شده ولی رونالدو بهتر است.