• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081712545
  • خبرنگار : 71610

حمله موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حمله موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای پیاده نظام صهیونیستی در مجاورت پایگاه «شومیرا» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده شد.

طبق اعلام حزب الله، این حمله منجر به تلفات در صف نیروهای رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری زبان در این باره اعلام کردند که یک موشک هدایت‌شونده ضد زره از خاک لبنان به الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد.

طبق گزارش این رسانه‌ها، موشک شلیک شده یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. در همین راستا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که در پی این حمله، آژیرهای خطر در الجلیل به صدا درآمده است.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات توپخانه‌ای را به مناطق مرزی لبنان انجام داد.

خبرگزاری رسمی لبنان در این باره اعلام کرد که اطراف منطقه شهرک الحولا در جنوب لبنان، «الناقوره» و «اللبونه» آماج حمله توپخانه‌ای همزمان ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

این رسانه همچنین گزارش داد، توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین حملات توپخانه‌ای را به سمت جنگل‌های بلوط واقع در حد فاصل «بلیده» و گشتازهای «حلتا» در شهرستان «حاصبیا» در جنوب لبنان انجام داد.

همزمان با عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمالی در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha