• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402081410274
  • خبرنگار : 50201

نماینده ولی فقیه در مازندران:

۱۵۶۱ امامزاده در مازندران نشان از ولایتمداری مردم دیار علویان است

۱۵۶۱ امامزاده در مازندران نشان از ولایتمداری مردم دیار علویان است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در استان مازندران هزار و ۵۶۱ امامزاده داریم که از ظلم دشمنان به ایران و مازندران آمدند چرا که مردم دیار علویان محب اهل بیت بودند و هستند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در مراسم ۱۴ آبان "روز مازندران" که در جوار «امامزاده سلطان محمد کیا» روستای صالحان بخش کجور نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن یک اصل داریم که هم عزت آفرین و هم دردسرساز است و آن اصل این است که «نه ظلم کن و نه زیر ظلم برو»

وی با بیان اینکه امام حسین(ع)  این همه عزت دارد به خاطر رعایت این اصل است، ادامه داد: امروز ما مردم مظلوم غزه را حمایت می‌کنیم و در دنیا همه مستکبران عالم پشت سر صهیوینست‌ها صف کشیدند اما ما در کنار مظلومان عالم هستیم و این نعمت کمی نیست.

۱۵۶۱ امامزاده در مازندران نشان از ولایتمداری مردم دیار علویان است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رژیم گذشته در جنگ اعراب کنار اسراییل بود اما اکنون بسیاری از کشورهای عربی چرا از غزه حمایت نمی‌کنند و حرف نمی‌زنند و گذرگاه رفح را باز نمی‌کنند تا به مردم غزه دارو و غذا برسد و  خدمات رسانی بشود؛ آنها کنار امریکا و صهیوینست‌ها ایستادند اما ما کنار مردم غزه  هستیم.

ایت الله لایینی ادامه داد: مردم ایران به عشق مردم غزه راهپیمایی کردند و عزت ایران اسلامی در همین حمایت از مردم غزه است که این اصل را امام حسین(ع) در پیش گرفت و تنش‌ها و دردسرها را با جان خرید.

 وی با بیان اینکه اکنون ملت ایران تهدیدها و تحریم‌ها را با جان می‌خرد، یادآور شد: عامل بسیاری از مشکلات خارجی نیست و بخشی از آن داخلی است، علی‌رغم این که مسئولان ما پر تلاش هستند اما عده‌ای آنطور که باید باشند، نیستند.

۱۵۶۱ امامزاده در مازندران نشان از ولایتمداری مردم دیار علویان است

آیت الله لایینی گفت: روز مازندران چقدر زیبا تصمیم گرفته شد که اولین حکومت علویان در دنیا بوسیله فرزندان پیغمبر در این جا تشکیل شده است و حدود ۵ قرن بعد هم سادات مرعشی به  مازندران آمدند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری مرجع تقلید حضرت امام خمینی حادث شد و این برکات و خدمات، این ظلم ستیزی و این عزت را برای کشور ما به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به موفقیت‌های کشور در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اکنون در ۴۰ حوزه علمی و فناوری در دنیا رتبه‌های برتر را در بین کشورهای دنیا دارد که قبل از انقلاب اسلامی این چنین نبود.

۱۵۶۱ امامزاده در مازندران نشان از ولایتمداری مردم دیار علویان است

این مسئول بر رسیدگی بیشتر مسئولان به بخش عمران منطقه کجور تاکید کرد و افزود: طرح هادی روستاهای کجور باید توجه بشود و خود اهالی نیز باید ثروت ملی این منطقه را از تعرض دیگران حفظ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha