• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402081007026
  • خبرنگار : 50219

دادستان یزد:

باج‌گیری رسانه‌ها از مدیران دستگاه‌ها خط قرمز ماست

باج‌گیری رسانه‌ها از مدیران دستگاه‌ها خط قرمز ماست

ایسنا/یزد دادستان یزد با بیان این که مسئله باج گیری خط قرمز ماست، اظهار کرد: فشار آوردن روی هر مدیر توسط رسانه‌ها پذیرفتنی نیست لذا در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

«محمدرضا حدادزاده در کارگروه صیانت امنیت روانی فضای مجازی در مهریز، گفت: این کارگروه با هدف شنیدن نقطه نظرات فعالان فضای مجازی و از طرف دیگر تبیین ظرفیت‌های قانونی برای فعالیت مشروح و مجاز در این حوزه تشکیل شد.

وی افزود: اطلاعات فعالان فضای مجازی باید ثبت شود تا از حمایت‌های قانونی برخوردار باشند و اگر شکایتی از طرف مردم و نشر اکاذیب بود، افراد زودتر شناسایی شده و روند پیگیری وجود داشته باشد.

دادستان یزد بیان کرد: مسئله باج گیری خط قرمز ماست و فشار بر روی هر مدیر توسط رسانه‌ها پذیرفتنی نیست لذا در صورت مشاهده چنین مواردی دستگاه‌های مسئول برخورد جدی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بیان خدمات نظام و اقدامات مختلف انقلاب اسلامی موجب دلگرمی و نوعی جهاد تبیین و موضوعی مهم است و باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

حدادزاده با بیان این که اقدامات فراوانی در بخش‌های مختلف جامعه انجام شده که باید برای مردم بازگو و دقیق تبیین شود، ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیار خوبی در بخش‌های مختلف در همه مناطق انجام گرفته که اطلاع رسانی و تبیین آن‌ها ضروری است.

«احسان عابدی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز گفت: ایجاد بانک اطلاعات برای فعالان فضای مجازی موضوع مهمی است که باید در استان بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

وی افزود: ارتباط قوی مدیران اجرایی با خبرنگاران برای پاسخگویی به مطالبات مختلف مردم همیشه مورد تاکید است و باید به آن عنایت خاص شود.

عابدی اظهار کرد: مطالبه گری کاری مهم، ضروری و ارزشمند است و یک رسالت مهم محسوب می‌شود که باید قانونمند برای انجام آن کار شود.

«محمد دهقان بنادکی» فرماندار مهریز هم خاطرنشان کرد: همه فعالان فضای مجازی و خبرنگاران برای ایجاد امید و شکست اهداف دشمنان در کنار هم رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

وی با بیان این که از انتقادهای سازنده و راهگشا در راستای منافع عمومی شهرستان استقبال شده و می‌شود، ادامه داد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برای کمک به مسئولان و خدمت به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha