• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402080805832
  • خبرنگار : 50214

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان یزد خواستار شد؛

گسترش پوشش بیمه اجتماعی در استان با مشارکت دهیاران

گسترش پوشش بیمه اجتماعی در استان با مشارکت دهیاران

ایسنا/یزد مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد اظهار کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند و در توسعه بیمه اجتماعی نقش موثری دارند.

«محمدجواد رحیمی نسب» در نشست با بخشدار بخش مرکزی مهریز و اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و کارگزاران این شهرستان که به منظور هم‌افزایی و هم‌گرایی آنان و شناسایی مشمولان فاقد بیمه برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از جامعه هدف مشمول شهرستان مهریز، به تشریح خدمات و مزایای صندوق پرداخت و اظهار کرد: دولت در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی با حمایت خود و پرداخت ۷۰  درصد حق بیمه، فرصت مناسبی را فراهم کرده تا افراد فاقد بیمه مرتبط با جامعه هدف بتوانند با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از خدمات و مزایای بیمه اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی خواستار همکاری و مشارکت هرچه بیشتر و بهتر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در معرفی خدمات و مزایای صندوق شد و افزود : شوراهای اسلامی و دهیاران پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند بنابراین نقش موثری در معرفی و توسعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دارند.

مدیر صندوق بیمه استان ضمن تقدیر از تلاش‌های شوراهای اسلامی در جهت خدمات رسانی به مردم، ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت بهتر و بیشتر دهیاران و شوراهای اسلامی با کارگزاران شهرستان، افراد مشمول فاقد بیمه شناسایی و با برگزاری میزهای خدمت شاهد گسترش پوشش بیمه اجتماعی در شهرستان مهریز باشیم.

«مسعود خلیلی» بخشدار بخش مرکزی مهریز نیز با اعلام آمادگی شوراها و دهیاران در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای، اعلام کرد: شوراها و دهیاران در جهت اطلاع رسانی مطلوب و آشنایی افراد با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر همکاری بیشتر داشته باشند تا در شهرستان افراد فاقد بیمه‌ای که مرتبط با جامعه هدف صندوق هستند، با عضویت از خدمات و مزایای بیمه اجتماعی بهره مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha