• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402080603866
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

حفظ این سرزمین و ارزش‌ها ره‌آورد خون سرخ شهدا بوده است

حفظ این سرزمین و ارزش‌ها ره‌آورد خون سرخ شهدا بوده است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان امروز در کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان گفت: همه می‌دانیم باب شهدا باز بوده و خواهد بود و حفظ این سرزمین و ارزش‌ها ره‌آورد خون سرخ شهدا بوده است.

فرهاد زیویار، امروز ششم آبان‌ماه در کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید لرستان که در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) برگزار شد، افزود: توفیق یافتیم سوم آبان ماه در محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شدیم و فرمایشات معظم‌له خداقوتی به دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان بود.

وی اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم آل‌الله دلاورانه، شجاعانه و فداکارانه برای امنیت کشور و دین مستحکم بودند و جان‌نثاری کردند و مسئولیت امروز ما بزرگداشت و تکریم ۶۵۵۵ شهید بزرگوار لرستان است.

وی با تاکید براینکه فضای لرستان به عطر شهدا معطر شده است، افزود: همه اقشار جامعه اعم از کارگزارن، اصحاب‌رسانه، دانشگاهیان، بازاریان، بسیج  و … در لرستان میدان‌داری کردند.

استاندار لرستان گفت: همه می‌دانیم باب شهدا باز بوده و خواهد بود، حفظ این سرزمین و ارزش‌ها ره‌آورد خون سرخ شهدا بوده به این معنا که بودن ما منوط به وجود شهداست و این عزیزان زنده‌ و نظاره‌گر اعمال ما هستند.

زیویار تصریح کرد: جهاد مبارزه و مقاومت در مقابل استکبار همه ارکان کشور، دولت و جامعه ما را تحت تاثیر قرار داده است و دشمن هویت‌ ما را تهدید می‌کند اما راه به جایی نبرده و اصلی‌ترین ترفند در مقابل استکبار مقاومت مردم این سرزمین بوده است.

وی گفت: مرزهای اثرگذاری ایران هزاران کیلومتر دورتر از کشور ماست و هم‌اکنون که در مراسم بزرگداشت و کنگره شهدا هستیم، رژیم نژاد پرست و غاصب اسرائیل در حال نسل‌کشی و کشتار غیرنظامیان در غزه است و گرنه به هیچ وجه‌حریف جبهه مقاومت نیست و این مقاومت به تأسی از خون شهدای ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha