• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402080503466
  • خبرنگار : 50123

امام جمعه شهرکرد:

صهیونیست‌ها توان ایستادن روی پای خود را ندارند

صهیونیست‌ها توان ایستادن روی پای خود را ندارند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد گفت: صهیونیست‌ها دیگر نمی‌توانند حتی با کمک آمریکا و چند کشور اروپایی هم روی پای خود بایستند زیرا امروز مقاومت مقتدرانه ایستاده و اقتدار آن‌ها تحسین‌ برانگیز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام پنجم آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های تقوا تلاش برای وحدت و ایجاد نکردن تفرقه است، اظهار کرد: ایجاد کردن تفرقه در جامعه از مصادیق بی‌تقوایی است که آیات و روایات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: در یکی از مناطق کشور جمعیت کمی در مقام تصاحب جایگاه هستند که امید است این مسائل در استان وجود نداشته باشد زیرا این گونه کارها اوج بی تقوایی است، البته توصیه قرآن کریم و اسلام وحدت و به هم پیوستگی اجتماعات است که باید مورد توجه قرار گیرد، از طرفی شیاطین این عالم در کمین هستند تا افراد را متفرق و آن‌ها را از صراط مستقیم جدا کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ادامه جنایات صهیونیست‌ها در منطقه غزه، بیان کرد: امروز غزه در اوج مظلومیت به سر می‌برد، در شرایطی قرار دارند که مدام ساختمان‌ها بر سر آن‌ها تخریب و مقابل چشمان زنان و فرزندان کشته می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم غزه از همه امکانات محروم‌اند، افزود: متاسفانه جهان بی‌وجدان استکبار نه تنها نظاره‌گر بوده بلکه حمایت می‌کند که مقصر اصلی آمریکاست، می‌توان گفت آمریکا هر کجا حضور دارد جنایت آفریده که قطعا این فرزند نامشروع خود را در حال مرگ می‌بینند، شاید برای زنده نگه‌داشتن به کمک اسرائیل آمده باشد اما این مساله شدنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه دیگر صهیونیست‌ها نمی‌توانند روی پای خود بایستند، تصریح کرد: حتی با کمک آمریکا و چند کشور اروپایی هم روی پای خود نمی‌توانند بایستند زیرا امروز مقاومت مقتدرانه ایستاده و اقتدار آن‌ها تحسین‌ برانگیز است.

نکونام ادامه داد: با وجود همه مصائب مردم غزه مقتدرانه ایستاده‌اند که لازم است کشورهای اسلامی از آن‌ها درس عبرت بگیرند، البته مقاومت هنوز وارد جنگ نشده و در حال دفاع از خود هستند، اگر روزی آمریکایی‌ها عرصه را به جایی برسانند که وارد جنگ شوند قطعا چند ماه بیش‌تر دوام نمی‌آورند که لازم است حمایت‌ها و کمک‌های معنوی و مادی انجام شود.

به گفته وی، البته شاهد کمک‌های مادی با اعلام آمادگی از سوی هلال احمر هستیم که امید است کمک‌ها جمع‌آوری و به دست مردم مظلوم غزه رسانده شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره سالروز شهادت حسین فهمیده و روز دانش‌آموز و بسیج دانش‌آموزی، بیان کرد: این نوجوان ۱۳ ساله الگوی عجیبی است، نوجوانی که با تدبیر، شجاعت و ایمان در این مسیر قدم برداشت، نوجوانی که امام راحل(ره) او را رهبر نامید، گرچه از این نمونه نوجوانان کم نبودند، امروزه دانش‌آموزان با نگاه ایمانی تحصیل می‌کنند که برای قرارگیری آن‌ها در جایگاه خود، مسئولیت آموزش و پرورش بسیار سنگین است.

وی در خصوص بازدید میدانی چند روز گذشته از شهرستان فلارد، خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان استانی بیش‌تر به این شهرستان توجه کنند، اقداماتی به طور ویژه از جمله توسعه بیمارستان ۲۲ تختخوابی با کمک وزیر بهداشت باید در آن منطقه انجام و اقداماتی از جمله گازرسانی به ۱۵ روستای کم برخوردار تازه تاسیس امامزاده حسن در حال انجام بوده که برای رفع مشکلات مردم آن شهرستان حمایت و کمک همه دستگاه‌ها لازم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha