• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402080302362
  • منبع : نمایندگی مرکزی

آنچه کارگر و کارفرما باید از مراحل احراز هویت الکترونیکی در سامانه جامع روابط کار بدانند

آنچه کارگر و کارفرما باید از مراحل احراز هویت الکترونیکی در سامانه جامع روابط کار بدانند

ایسنا/مرکزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی مراحل احراز هویت الکترونیکی کارگر و کارفرما در سامانه جامع روابط کار را تشریح کرد.

جمشید امیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متقاضی از طریق لینک  www.pkar.mcls.gov.ir وارد سامانه جامع روابط کار می شود و قبل از آغاز فرایند ثبت درخواست براساس اطلاعیه ای که در صفحه به نمایش درمی آید می تواند به صورت الکترونیکی نیز از طریق سامانه، احراز هویت را انجام دهد.

وی افزود: متقاضی پس از انتخاب نوع شخصیت حقیقی یا حقوقی، وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شده و شماره تلفن همراه و کد امنیتی را وارد کرده و پس از دریافت کد ۵ رقمی از طریق تلفن همراه، ادامه فرایند انجام احراز هویت در سامانه را انجام می دهد.

امیدی با بیان اینکه کارفرمایان برای احراز هویت باید شماره شناسه شرکت را وارد کنند، گفت: کارگر یا کارفرما برای هر بار وارد شدن به سامانه جامع روابط کار، جهت پیگیری، باید مراحلی که گفته شد را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha