• دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1402080100303
  • خبرنگار : 71454

واکنش خواننده معروف لبنانی به قتل عام در فلسطین

واکنش خواننده معروف لبنانی به قتل عام در فلسطین

«جولیا بطرس» خواننده مطرح لبنانی ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کرد.

به گزارش ایسنا،  «بطرس» در مطلبی که در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، نوشت:

 «این دشمن که سرزمین و ناموس را غصب کرده و تاریخ سیاه خود را بر قتل، آوارگی و تروریسم بنا کرده است، دشمنی است که در طول دهه‌های گذشته حق ریختن خون ما را به او داده‌اند و اکنون علیه ما نسل‌کشی می‌کند. از چه حقی برای اسرائیل صحبت می‌کنید؟» 

او همچنین نوشته است: «وجدان آزادگان به آنها رحم نخواهد کرد و امروز سابقه جنایت آنها برملا شده است. آنها در بیمارستان غزه قتل عام کردند و سعی کردند از این جنایت فرار کنند اما هیچ یک از آزادگان جهان آنها را باور نکردند و برای کسانی که می‌دانند و ما در لبنان به خوبی می‌دانیم، غیر معمول نیست که آنها نقض مکرر قوانین بین‌المللی می‌کنند، بدون اینکه کسی آنها را مسئول بداند. در اینجا آنها هر روز صدها غیرنظامی بی‌گناه فلسطینی از جمله کودکان، زنان و والدین را می‌کشند و جهان شاهد آن است؛ پس کجا پنهان خواهند شد؟ از این به بعد، آنها نیستند که داستان را تعریف می‌کنند. ما روایت می‌کنیم و هر انسان آزاده‌ای با ما روایت می‌کند». 

بطرس اضافه کرده است: «به مردم فلسطین می‌گویم ما در کنار شما هستیم. شما هر دقیقه قلب، ذهن، وجدان، غم و درد مرا به خود مشغول می‌کنید. فلسطین نمی‌میرد، جنبش نمی‌میرد، آزادی برای فلسطین است».

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۵ ۲۰:۱۲

در قرآن مجید سوره بقره آیه 19 آمده است بر اساس معنی این سوره از قرآن مجید می توانیم سلاحی بسازیم که با تولید گرد و خاک روی شهرهای مشرکان و ایجاد بار الکتریسیته در این گرد و خاک که کل شهر را تاریک کند می توانیم فقط با ایجاد یک رعد و برق کل شهر های مشرکان را با رعد و برق از صفحه هستی نیست کنیم مثل روز سایبانی که روی شهر تهران وارد شد ما نیز می توانیم شهر های تلاویو و حیفا را ظرف کمتر از کسری از ثانیه از صفحه هستی نیست کنیم همین الان می توانیم این سلاح را ساخته و نیازی به هیچ سلاحی نداریم اگر سرچ کنید روز سایبان متوجه منظورمان خواهید شد ایجاد بار گرد و خاک و ایجاد بار الکتریسیته در ابر گرد و خاک شهر را در تاریکی فرو برده و فقط یک جرقه کل شهر را به درک و هلاکت این رنگین کمانی ها را خواهد رساند