• شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402072920987
  • خبرنگار : 71457

تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی در تل آویو

تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی در تل آویو

در حالی که کابینه امنیتی کوچک رژیم صهیونیستی در خصوص تحولات فلسطین تشکیل جلسه داده بود، تظاهراتی علیه کابینه رژیم صهیونیستی در مقابل وزارت جنگ در تل آویو برگزار شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری شنبه شب گزارش دادند که صدها تظاهرکننده اسرائیلی در خیابان کابلان در تل‌آویو و شهرهای دیگر بیرون آمده تا خواسته خود را برای بازگرداندن صهیونیستی از نوار غزه مطرح کنند.


طبق گزارش سایت عبری زبان واللا، تظاهرکنندگان اسامی اعضای کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را ذکر کرده و از آنها خواستند مسئولیت شکست را بر عهده بگیرند.


تظاهرکنندگان عکس‌هایی از اسیران رژیم صهیونیستی و همچنین پلاکاردهایی را در دست گرفتند که بر روی آنها بر بازگرداندن اسیران از نوار غزه تاکید شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۹ ۲۳:۳۲

مرگ بر انگلیس مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۰۴:۲۶

بی بی کارش تمومه و درآینده نزدیک باید تن به مذاکره صلح واقعی بدن ،

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۰۶:۳۷

بخدا از بس از دو طرف این روزها دروغ شنیدیم که به ماست میگیم نکنه رنگش سیاه است و دچار مشکل دید شده ایم این تظاهرات بر علیه حماس صورت گرفته بود و کل رسانه های دنیا با انتشار و فیلم و عکس و مصاحبه آن را پخش کردند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۱۰:۴۷

تو این خبر هم همیونه میگه چون خواستار آزادی اسرا از نوار غزه هستند فقط تیتر خبر اشتباهه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۱۵:۲۵

تودیگه بنشن سرجات

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۱۵:۱۰

مرگ بر اسراییل کودک کش فقط زورتان به کودک فلسطین میرسه کارت تمام نتانیاهو شکست خودت را قبول کن با کشتن کودکان وغیره نظامیان نمی توانی بجاي برسی واز غزه و فلسطین دور شو

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۱۶:۱۶

بسم رب الشهدا و الصدیقین : تغییر کابینه تغییر کابینت به حال احوالتان هیچ سودی ندارد جمع کنید بساطتان را فرار کنید به زودی زود در پس طوفان الاقصی جهان اسلام وارد فلسطین اشغالی می شود و اثر از آثار شما صهیونیستها در فلسطین باقی نخواهند گذاشت بهتر زودتر چمدانهایتان را ببندید فرار را برقرار ترجیح دهید نوبت کوچاندن اجباری و نابودی شما صهیونیستها در عملیات ادامه دار طوفان الاقصی زلزله سنومی الاقصی فرا رسیده است از تمامی سرزمینهای اشغالی قدیمی و جدیدتان بگریزید که اگر نگریزید زنان کودکانتان اسیر می شوند و مردانتان و پیر مردانتان و زنان جنایتکاران همه از دم کشته نابود خواهند شد و به زباله دان تاریخ بشری انداخته خواهید شد شما صهیونیستها هرگز ۸۰ سالگی رژیم منحوس نکبت جنایتکارتان نیل کش کودک کش مظلوم بی دفاع کش شکنجه گر ضد حقوق بشری تان را نخواهید دید کمتر از ۵ سال آینده کارتان تمام است . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی اروپایی غربی در فلسطین اشغالی و در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص . الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر لبیک یا رسول الله ص . والسلام و صلوات التماس دعا .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۱۶:۳۴

اسراعیل راهی به جز نابودی حماس ندارد وگرنه خودش محکوم به نابودی است

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۱۷:۲۵

نمیشه ک اسیران شما ازاد بشن ولی اسیران فلستینی تو زندان باشند تا بمیرن باید فلستینیها هم ازاد بشن مرگ بر اسراییل کودو کش مرگ بر امریکا و انگلیس و فرانسه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۳۰ ۱۹:۵۸

یه سیاه بازی دیگه از سوی نیروهای صهیونیستی