• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402072517790
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک:

عملکرد و تصمیمات هیئت اجرایی باید مطابق حجت شرعی و قانون باشد

عملکرد و تصمیمات هیئت اجرایی باید مطابق حجت شرعی و قانون باشد

ایسنا/اصفهان فرماندار و رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک گفت: عملکرد هیئت اجرایی و تصمیمات ما باید بر اساس حجت شرعی باشد و ما به هیچ عنوان مصلحت سنجی نخواهیم داشت و مرّ قانون را رعایت خواهیم کرد.

محمد کریمی، امروز(سه‌شنبه ۲۵ مهر) در جلسه مشترک هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین، هیئت اجرایی فرعی بخش انارک و هیئت نظارت شهرستان با اشاره به اینکه فرآیند انتخاب اعضای حقیقی هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه و حوزه فرعی انارک برگزار شده است، اظهار کرد: موضوع انتخابات امانتی است که در دستان من و شما است چرا که عملکرد ما در هیئت اجرایی و تصمیمات ما در تائید، عدم تائید و عدم احراز باید بر اساس حجت شرعی و به استناد قانون باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: هرکجا مسئولیت گرفتید، آنجا را مرکز عالم بدانید و ما نیز باید با این نگاه فعالیت کنیم چرا که این مسئولیت‌ها، امانت خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید است که این زمان به دست ما رسیده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار نایین و رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین و خوروبیابانک تأکید کرد: ما به هیچ عنوان مصلحت سنجی نخواهیم داشت و مرّ قانون را رعایت می‌کنیم، چرا که عمل به قانون وظیفه شرعی و قطعی ما است.

جلسه مشترک هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه نایین، هیئت اجرایی فرعی بخش انارک و هیئت نظارت شهرستان با حضور فرماندار و رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان نایین در محل فرمانداری برگزار شد. پس از این جلسه نیز جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های استان اصفهان به صورت وبیناری با اعضای مرکزی ستاد انتخابات استان، هیئت اجرایی و هیئت نظارت استان اصفهان به صورت برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha