• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402072316157
  • خبرنگار : 71649

این بیانیه‌ها بی‌احترامی به فوتبال کشور است

این بیانیه‌ها بی‌احترامی به فوتبال کشور است

یک بازیکن سابق فوتبال معتقد است باشگاه‌ها نباید علیه هم بیانیه صادر کنند و این مساله بی احترامی به فوتبال کشور است.

جلال اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد سپاهان در هفته‌های اخیر اظهار کرد: سپاهان امسال پتانسیل لازم برای قهرمانی را دارد. عملکرد این تیم در ۵ بازی هم نشان می‌دهد از نظر فوتبالی و فنی خیلی خوب کار کردند و در بحث تاکتیکی موفق هستند. به نظر من سپاهان یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ است. آن‌ها در خط حمله مشکلی ندارد چون ذخیره‌های خیلی خوبی دارند. فقط اگر در خط هافبک باتجربه‌تر باشند، بهتر می‌توانند به خط دفاعی کمک کنند.

او ادامه داد: شاید در خط میانی نیاز به تقویت دارند اما ممکن است ذهنیت مورایس دوندگی هافبک‌ها باشد. به جز این نکته مشکل خاصی با این نفرات نمی‌بینم. این‌ بازیکنان در سال‌های گذشته هر جا بودند بهترین بازیکنان تیم‌هایشان بودند و همه آن‌ها می‌توانند رهبر خوبی برای یک تیم باشند. با این حال هنوز چند هفته مانده تا تیم‌ها را به طور دقیق بررسی کنیم. باید صبر کنیم و چند هفته دیگر زمان نیاز است.

این بیانیه‌ها بی‌احترامی به فوتبال کشور است

این بازیکن سابق سپاهان در رابطه با حواشی اخیر میان دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس گفت: ما باید به موضوعات حرفه‌ای نگاه کنیم. اگر هر قانونی و هر موضوعی در فوتبال کشور وجود دارد، همه باید به آن قانون احترام بگذارند تا مشکلات به وجود نیاید. باشگاه‌ها نباید به هم دیگر کاری داشته باشند و درست نیست علیه هم بیانیه صادر کنند. این بیانیه‌ها بی‌احترامی به فوتبال کشور است. امیدوارم این اتفاقات کمتر رخ دهد.

پرسپولیس همیشه مدعی است

او درباره عملکرد پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها گفت: اگر بخواهیم فوتبالی و فنی صحبت کنیم، پرسپولیس امسال تیم بسیار خوبی دارد. این تیم جزو مدعیان قهرمانی است. پرسپولیس در بازی با الدحیل بسیار با برنامه کار کرد. این چند سال با حضور یحیی تغییرات خیلی کم بود و این موضوع باعث هماهنگی بیشتری میان بازیکنان تیم شده است. پرسپولیس در این چند سال نشان داد که همیشه مدعی است.

همه می‌دانیم گل‌محمدی در محدودیت فرار نمی‌کند

هافبک سابق پرسپولیس در رابطه با حواشی روزهای اخیر و احتمال جدایی گل محمدی از پرسپولیس گفت: هر موقع مسائل حاشیه‌ای در پرسپولیس کمتر بود، این تیم در کورس قرار داشت. باتوجه به شناختی که از یحیی داریم، می‌دانیم حتما مسائل پشت پرده‌ای وجود دارد که این اتفاق افتاده است. همه می‌دانند یحیی اهل حاشیه نیست و از بار محدودیت فرار نمی‌کند. او دیروز خیلی حرفه‌ای در این رابطه صحبت کرد. گمانه زنی‌ها همیشه در پرسپولیس و استقلال وجود دارد اما این‌ حواشی سیاست‌های روانی است و قطعا حل می‌شود.

او درباره احتمال تکرار بازی سپاهان و الاتحاد گفت: من برای بازی در ورزشگاه بودم. همه چیز خیلی خوب و عالی بود و شور و شوق خاصی در ورزشگاه وجود داشت. تیم‌های عربی همیشه کارهای روانی انجام می‌دهند تا از فرصت استفاده کنند. به نظرم مشکل خاصی نبود و اگر بازی تکرار شود، بازی خیلی خوبی می‌شود و برای اعتبار و آبروی فوتبال ایران مفید است. به نظرم حضور بازیکنانی مثل بنزما باعث اعتبار و شناخته شدن فوتبال ایران می‌شود. حضور بازیکنان تاپ دنیا در ایران به فوتبال ما می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha