• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1402072316113
  • خبرنگار : 71404

معاون مطبوعاتی: اسرائیل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است

معاون مطبوعاتی: اسرائیل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به «عملیات طوفان الاقصی» و درگیری میان فلسطین و اسرائیل تاکید کرد: حداقل‌ کاری که ما ـ کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه ـ می‌توانیم انجام بدهیم این است که اخبار جعلی اسرائیل را نفی کنیم و پاسخگو باشیم.

به گزارش ایسنا، فرشاد مهدی‌پور در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی المیادین داشت به ذکر نکاتی درباره عملیات طوفان الاقصی و عملکرد رسانه‌ها در قبال مقاومت مردم مظلوم فلسطین پرداخت.

معاون مطبوعاتی ابتدا خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها نه در ۷۰ سال گذشته، بلکه ۱۰۰ سال است که به دنبال خفه کردن صدای رسانه‌ها، خبرنگاران آزاد و رسانه‌های مستقل هستند؛ نه در این ماجرا بلکه در تمام ماجراهای دو ـ سه دهه اخیر، خبرنگارکُشی‌های زیادی انجام داده‌اند، افراد زیادی را معدوم کرده‌اند، افراد زیادی اصلاً سرنوشتشان مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده، تعدادی مجروح‌اند و الان هم اینترنت‌ها را قطع کرده‌اند، ارتباطات را محدود کردند و اجازه دسترسی را کاهش داده‌اند.

وی در ادامه سخنانش به همکاری کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه در دفاع از فلسطین اشاره و اظهار کرد: ما نیازمند دفاع و هماهنگی‌های بین کشورها هستیم، کشورهای محور مقاومت، کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه باید کنار هم بنشینیم و رسانه‌هایشان بتوانند با هم کار کنند، تبادل نظر کنند. حداقل‌ کاری که می‌توانند انجام بدهند این است که اخبار جعلی که به وفور می‌رسند پاسخ بدهیم و آن را نفی کنیم چون اسرائیل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است.

معاون مطبوعاتی در پایان سخنانش نیز تاکید کرد: سومین نکته در این زمینه هم برجسته کردن کشورها و افراد و اشخاصی است که به یاری ملت فلسطین بلند شده‌اند. با تکرار بسیار زیاد و به کار بردن اسامی آنها قوت قلب بدهیم به آنها تا در این میدان باقی بمانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha