• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402071812007
  • خبرنگار : 71516

هشدار ابوحمزه به رژیم صهیونیستی درباره سرنوشت نامشخص سربازان و شهرک نشینان

هشدار ابوحمزه به رژیم صهیونیستی درباره سرنوشت نامشخص سربازان و شهرک نشینان

سخنگوی سرایا القدس تأکید کرد که اگر دشمن صهیونیستی به فکر حفظ جان سربازان، افسران و شهرک نشینانش است که به دست مقاومت اسیر شده‌اند پس باید فورا هدف قرار دادن منازل غزه و قتل ساکنان آن را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، ابوحمزه، سخنگوی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از کشتار ساکنان غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: این پیامی برای مردم دشمن صهیونیستی است که مراقب برخورد ارتش رژیمشان با فرزندانشان و اینکه چگونه عمدا آنها را به قتل می‌رسانند و با بی‌خیالی به زندگی‌شان پایان می‌دهند، باشند. اگر دشمن صهیونیستی به فکر حفظ جان سربازان، افسران و شهرک نشینانش است که به دست مقاومت اسیر شده‌اند پس باید فورا هدف قرار دادن منازل غزه و قتل ساکنان آن را متوقف کند وگرنه سرنوشت این اسرا مثل سرنوشت «رون آراد»(خلبان اسرائیلی که بیش از ۴۰ سال پیش در جریان جنگ داخلی لبنان مفقود شد) نامعلوم خواهد بود.

به نقل از شبکه خبری المیادین، ابوحمزه گفت: در مقابل صحنه کشتارهای صهیونیست‌ها باید کمی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بپردازیم که مدعی شد مقاومت در عملیات خود در پشت خطوط دشمن و مأموریت‌های به اسارت گرفتن صهیونیست‌ها، زنان و کودکان را به قتل رسانده است. هدف دشمن از این ادعا این است که جنایت‌های ضد بشری خود را که یک لکه ننگ بر پیشانی مدعیان حامی آزادی و قوانین حقوق بشر در جهان است، توجیه کند.

ابوحمزه گفت: ما به عنوان مقاومت حق داریم که از ملت خود در برابر کشتارهایی که هر دقیقه صورت می‌گیرد، دفاع کنیم. ما به حملات بی امان خود در عمق اراضی اشغالی در مقابل ادامه تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان ادامه می‌دهیم. نیروهای نخبه ما به همراه نیروهای نخبه القسام به درگیری‌ها و جنگ در محورهای مختلف در داخل پایگاه‌ها و شهرک‌های غلاف غزه ادامه می‌دهند. همه باید درک کنند که ما خواهان آزادی هستیم و با ارتش و سربازان دشمن رودررو می‌شویم. در حالی که دشمن غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان را عمدا هدف قرار می‌دهد.

پیش از این ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرده بود که هر بار هدف قرار دادن مردم در منازلشان بدون هشدار قبلی با اعدام یکی از اسرای دشمن صهیونیستی جواب داده خواهد شد.

ابوعبیده گفت: مسؤولیت هدف قرار دادن مردم فلسطین به ویژه در نوار غزه بر عهده دشمن است. دشمن زبان انسانیت و اخلاق را نمی‌فهمد و باید با زبانی آن را مورد خطاب قرار داد که آن را می‌شناسد.

درگیری‌ها میان اعضای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک‌های اطراف غزه همچنان ادامه دارد و مقاومت در واکنش به حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه تل‌آویو، قدس، عسقلان، اسدود و شهرهای دیگر اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داده است.

در عملیات طوفان الاقصی که از روز شنبه توسط گردان‌های القسام علیه رژیم صهیونیستی آغاز شده است، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست کشته و بیش از ۲۰۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha