• پنجشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402071308787
  • خبرنگار : 50377

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران:

اصلاح روش جذب معلم در آموزش و پرورش از خدمات دولت سیزدهم است

اصلاح روش جذب معلم در آموزش و پرورش از خدمات دولت سیزدهم است

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، اصلاح روش جذب و بکارگیری نیروی انسانی در آموزش و پرورش را از خدمات دولت سیزدهم عنوان کرد.

حسین کمالی امروز در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر متبوع در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش مردمی‌ترین نهاد حاکمیتی در بین دستگاه‌های دولتی محسوب می‌شود، گفت: آموزش و پرورش برای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت نیازمند به همراهی، مساعدت و کمک همه آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهار کرد: حسب تاکیدات مقام عالی وزارت تعامل و هم افزایی را سرلوحه کارمان قرار دادیم و با این نگاه و سیاست در سطح استان مسائل را پیگیری و زیر چتر حمایت‌های مسئولان ارشد استان کارها را پیش می‌بریم.

این مسئول با بیان اینکه اعتقاد و باور داریم برای اینکه بتوانیم در مسیر بنیان‌های معنوی، فکری و اعتقادی گام‌های مؤثری برای دانش آموزان برداریم نیازمند ارتباط و پیوند مبارک بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، جامعه بزرگ روحانیت هستیم، افزود: لذا این باور ماست و تلاش کردیم که از این ظرفیت استفاده کنیم و در سطح استان ارتباط خوبی بین مدیران و رؤسای ادارات ما با ائمه جمعه برقرار است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، اصلاح روش جذب و بکارگیری نیروی انسانی شایسته را از دیگر اقدامات این نهاد آموزشی برشمرد.

این مسئول با اظهار این که تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی دشمنان طی سال گذشته به دانش آموزان به درستی خنثی سازی شده است، گفت: از آن جایی که آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی علیه دانش آموزان تهدید جدی است، بنابراین آموزش و پرورش نقش محوری در حفظ و پایداری هویت فرهنگی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: امسال با حمایت وزارت آموزش و پرورش کمبود معلم در مازندران جبران شده است یعنی با استخدام جدید ۱۰۲۸ نفر و بکارگیری  و تداوم کار حدود ۲ هزار نفر از معلمان بازنشسته همه مدارس استان از معلم برخوردار شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha