• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402071208336
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرمانده انتظامی مازندران خبرداد

اجرای ۹۸ برنامه در هفته فراجا/تردد ۲۶ میلیون خودرو طی ۶ ماهه در مازندران ثبت شد

اجرای ۹۸ برنامه در هفته فراجا/تردد ۲۶ میلیون خودرو طی ۶ ماهه در مازندران ثبت شد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۲۶ میلیون تردد خودرویی در استان ثبت شده است، گفت: مازندران با ارائه خدمات ملی، استانی دیده می‌شود.

سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز ۱۲ مهر ماه به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی مازندران هفته فراجا را با شعار"شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گزار" ۹۸ برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی به منظور افزایش امنیت اجتماعی از ۱۳ مهر ماه آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در هفته فراجا علاوه بر برگزاری همایش، رزمایش، آموزش، صبحگاه مشترک، تجلیل از خادمان عرصه امنیت نیز برگزار می‌شود، افزود: تولید محتوا برای پیشگیری از جرایم و افزایش فرهنگ ترافیک انجام گرفته است که در طول هفته ناجا از رسانه‌های گروهی پخش می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه ۶۲۷ شهید انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: در یک سال گذشته نیروی انتظامی برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی ۵۱ شهید به انقلاب اسلامی اهدا کرده است.

اجرای ۹۸ برنامه در هفته فراجا/تردد ۲۶ میلیون خودرو طی ۶ ماهه در مازندران ثبت شد

این مسئول اشراف اطلاعاتی را از موضوعات مهم و قابل پیگیری در مازندران دانست و گفت: با این اقدام فرصت‌ها و تهدیدات به خوبی شناسایی می‌شود.

سردار مفخمی موضوعات محوری در استان مازندران را مهار، شناسایی و دستگیری سارقان و مال‌خران عنوان کرد و ادامه داد: تلاش ما این است که اموال سرقت شده در اختیار مال‌باختگان قرار گیرد.

وی مقابله با اراذل و اوباش، جلوگیری از قاچاق سلاح، ساماندهی وضعیت ترافیکی استان و مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر را از دیگر برنامه‌های محوری در مازندران دانست و گفت: برخورد با قاچاقچیان خرد و کلان را به خوبی آغاز کردیم و بر اساس هماهنگی انجام شده ساماندهی معتادان متجاهر را نیز پیگیری خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۲۶ میلیون تردد خودرویی در استان ثبت شده است، اظهار کرد: مازندران با ارائه خدمات ملی ولی استانی دیده می‌شود.

این مسئول زیر ساخت‌های مازندران را متناسب با یک استان پرتردد ندانست و افزود: با همه این مشکلات در حوزه درون شهری و برون شهری شاهد کاهش ۱۵ درصدی تصادفات منجر به جرح بودیم.

سردار مفخمی شهرستانی در رابطه با وضعیت کشفیات و قاچاق مواد مخدر در مازندران گفت: مازندران معبر قاچاق مواد مخدر است از این رو در کشفیات با رشد ۳۶ درصدی مواجه بودیم که در این بخش ۳۲۰۰ خرده فروش نیز دستگیر شدند.

این مسئول افزود: طرح امنیت محله محور در ۹ شهرستان اجرا شده است به دلیل بازخودر مطلوب در سایر شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha