• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402070905499
  • خبرنگار : 50617

انجام عملیات موفقیت‌آمیز موجب آرامش آتش‌نشانان می‌شود

انجام عملیات موفقیت‌آمیز موجب آرامش آتش‌نشانان می‌شود

ایسنا/مازندران شهردار سرخ‌رود با بیان اینکه عشق به خدمت را می‌توان در وجود آتش نشانان دید، گفت: آنها هر گاه عملیات موفقیت‌آمیزی داشته‌اند، قطعا خودشان هم به آرامش می‌رسند.

محسن کبود فیروزجایی ۸ مهر ماه در مراسم قدردانی از آتش‌نشانان مرکز آتش‌نشانی شهرداری سرخ‌رود با بیان اینکه روحیه ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان قابل تحسین است، اظهار کرد: آتش‌نشانان حافظ حریم امنیت و آرامش هموطنان و همشهریان خود هستند و عشق به خدمت را می‌توان در وجودشان دید.

انجام عملیات موفقیت آمیز موجب آرامش آتش‌نشان می‌شود

وی افزود: وظیفه آتش‌نشان حفاظت از جان و مال مردم است و هرگاه عملیات موفقیت‌آمیزی داشته‌اند، قطعا خود نیز به آرامش خواهند رسید.

ذکرالله گلی، مسئول مرکز آتش‌نشانی سرخ‌رود در ادامه با بیان اینکه این مرکز دارای ۳ خودرو سنگین، ۲ خودرو امداد و نجات و یک خودروی حمل متوفی‌ است، خاطرنشان کرد: در تمام ساعات در حال ارائه خدمات به همشهریان خود هستیم.

انجام عملیات موفقیت آمیز موجب آرامش آتش‌نشان می‌شود

گلی‌ با اشاره به بلند مرتبه‌سازی در شهر سرخ‌رود یادآور شد : ماشین‌آلات، دستگاه و تجهیزات این مرکز نسبت به سایر شهرها به‌روزتر است اما نیازمند به نردبان ۴۴ متری با توجه به وجود ساختمان‌های چندین طبقه هستیم که به زودی طی چند ماه آینده این ناوگان به مجموعه اضافه خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: چهار پرسنل به‌ عنوان غواص در حال آموزش بودند که طی چند دوره این مراحل به پایان رسید.

مسئول مرکز آتش نشانی سرخرود یکی از مشکلات این مرکز را کمبود نیروی انسانی دانست و ادامه داد: با خرید دو ناوگان جدید خودرویی و اضافه شدن به مجموعه قرار است تا جذب نیرو انجام شود.

این مسئول با اعلام اینکه از نظر امکانات داخلی اعم از البسه و دستگاه‌های آتش نشانی هیچ مشکلی نداریم، گفت: برای خاموشی یک حریق در ساختمان چند طبقه نیاز به حداقل ۱۵ نیرو است اما این مرکز تنها ۳ نیرو دارد و در مواقع بحران تمام شیفت‌ها حاضر می‌شوند.

انجام عملیات موفقیت آمیز موجب آرامش آتش‌نشان می‌شود

گلی با بیان اینکه شغل آتش‌نشانی سخت و در عین حال دردناک است، خاطرنشان کرد: دیدن هموطنان در آن شرایط سخت، قطعا از لحاظ روحی بر ما تاثیر خواهد گذاشت.

وی افزود: موفقیت به‌ هنگام در عملیات‌ها و جلوگیری از آسیب بیشتر، خیالی آسوده‌تر برای ما رقم می‌زند؛ چراکه تمام آتش‌نشانان با خطر انداختن جان خود، در صدد نجات جان و مال هموطنان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha