• جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402070704449
  • خبرنگار : 50604

نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

ما مسلمانان وظیفه داریم حضرت محمد(ص) و رسالتش را به دنیا بشناسانیم

ما مسلمانان وظیفه داریم حضرت محمد(ص) و رسالتش را به دنیا بشناسانیم

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) خلق شد تا چراغ هدایت بشریت باشد، گفت: ما مسلمانان در سراسر عالم وظیفه داریم، حضرت محمد(ص) و رسالتش را به دنیا بشناسانیم.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه  این هفته گرگان با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: اگر وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) نبود، خداوند عالم هستی را خلق نمی‌کرد.

وی، وجود اولیای الهی به ویژه حضرت محمد (ص) را به میوه‌های عالم هستی تشبیه کرد و افزود: همانطور که باغبان به دلیل میوه‌های باغ شبانه روز عمر خود را در باغ صرف کرده و در کنار آبیاری درختان میوه سایر علف‌ها و موجودات سیراب می‌شوند، پروردگار عالم نیز به خاطر وجود پاک پیامبران و بندگان نیک خود عالم هستی را بنا کرد.

خطیب جمعه گرگان با انتقاد از کوتاهی تمامی مسلمانان در شناساندن شخصیت بزرگ پیامبر خاتم(ص) به دنیا تصریح کرد: دنیای امروز به مراتب بیشتر از مردم زمان پیامبر نیازمند تعالیم ارزشمند حضرت محمد(ص)هستند و اگر فضایل اخلاقی ایشان را بشنوند عاشق وجود این شخصیت بزرگ خواهند شد.

وی با اشاره به ولادت امام صادق(ع) در هفته پیش‌رو خاطرنشان کرد: همان‌طور که امام حسین(ع) در زمان خود در میدان نبرد با جهاد و شهادت باعث زنده نگه داشتن اسلام شد، امام صادق (ع) نیز در زمان خود با جهاد علمی و پرورش بیش از ۴ هزار دانشمند بزرگ در تقویت دین خداوند سهم بزرگی داشت.

نورمفیدی با انتقاد از پرداخت دیر هنگام طلب گندمکاران گلستانی گفت: من قبلا نیز نسبت به این مسئله تذکر داده بودم و از مسئولان درخواست می‌کنم هرچه سریعتر نسبت به پرداخت طلب کشاورزان اقدام کنند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران در دفاع از کشور بیان کرد: به همت خادمان دلسوز نظام و کشور بیش از ۲۰۰ تروریست در سراسر کشور و حتی خارج از مرزها در کشورهای اروپایی شناسایی و به کشور منتقل شده و این فتنه در نطفه خاموش شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha