• یکشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402070200846
  • خبرنگار : 50283

فرمانده دوران دفاع مقدس:

روحیه جهادی بن‌بست ندارد/ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود

روحیه جهادی بن‌بست ندارد/ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود

ایسنا/گیلان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه روحیه جهادی بن‌بست ندارد، گفت: لازم است ایثار و رشادت‌های دوران دفاع مقدس در سطح جامعه تبیین شود و برای این کار باید با شیوه های جدید و طبق نیاز مخاطبان به ویژه در فضای مجازی اقدام کرد.

سردار حمزه فلاح شامگاه گذشته، اول مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشییع پیکر شهید گمنام در مسجد سجاد بندرانزلی اظهار کرد: جنگ تحمیلی، جنگ سرزمین و جغرافیا بود ولی امروز جنگ ذهن‌ها و قلب‌هاست و هرکسی این‌ها را تسخیر کرد، برنده میدان است.

وی با تاکید بر اینکه باید از دانش نیروهای جوان و توانمند انقلابی برای تولید محتوا در فضای مجازی استفاده کنیم، افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس همه اقشار به ویژه جوانان پای کار بودند، امروز هم باید پای کار باشیم.

سردار فلاح با تاکید بر اینکه اگر خیال کنیم دشمن ساکت خواهد نشست، اشتباه می‌کنیم، گفت: تا وقتی از روحیه اسلامی و انقلابی دست برنداشتیم، دشمن مسیر دشمنی خود را ادامه می‌دهد و امروز باید حواسمان به توطئه دشمنان جمع باشد و به ویژه در فضای مجازی باید در صحنه باشیم و تولید محتوا کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز مسئولیت جهاد تبیین بر دوش ماست و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تبیین مظلومیت، ایستادگی، مقاومت، اطاعت پذیری و ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس است و باید بیان کنیم که چه بر ما گذشت و چقدر تنها بودیم و از دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان در دفاع از کیان میهن اسلامی در جنگ تحمیلی بگوییم.

 وی با تاکید بر اینکه روحیه جهادی بن‌بست ندارد، افزود: لازم است ایثار و رشادت‌های دوران دفاع مقدس در سطح جامعه تبیین شود و برای این کار باید با شیوه‌های جدید و طبق نیاز مخاطبان به ویژه در فضای مجازی اقدام کرد.

 سردار فلاح با تاکید بر اینکه باید خاطرات دوران دفاع مقدس بیان شود، گفت: چرا باید منتظر باشیم تا پیشکسوتان ما بروند و خاطرات عظیم جنگ را با خود ببرند؟! جوانان تشنه دانستن هستند و باید خاطرات پیشکسوتان دفاع و مقاومت جمع آوری و به نسل جوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت نیاز جامعه است و تا وقتی که فرهنگ شهید و شهادت باشد آن جامعه ماندگار است، عنوان کرد: به تجهیزات و امکاناتی که داریم، نمی‌نازیم، بلکه مسئله مهم انگیزه معنوی است لذا باید در این زمینه بسیار کار شود و لازم است این فرهنگ را حفظ کنیم، زیرا  فرهنگ ایثار و شهادت نجات بخش است.

روحیه جهادی بن‌بست ندارد/ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود

روحیه جهادی بن‌بست ندارد/ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha