• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072217358
  • خبرنگار : 50040

نماینده لنگرود در مجلس خبر داد

تخصیص زمین ۳ هکتاری برای ساخت مسکن در لنگرود

تخصیص زمین ۳ هکتاری برای ساخت مسکن در لنگرود

ایسنا/گیلان نماینده لنگرود در مجلس، به تخصیص زمین سه هکتاری در لنگرود جهت ساخت مسکن توسط بنیاد مسکن اشاره کرد و متذکر شد: این اراضی قابلیت افزایش تا سه هکتار دیگر را دارند.

مهرداد لاهوتی عصر امروز، ۲۲ مهرماه در حاشیه آغاز عملیات ساخت پروژه ۳۷۵ واحدی نهضت ملی مسکن در چاف و چمخاله و بهره‌برداری از یک واحد مسکن محرومین در شهرستان لنگرود، با اشاره به ثبت نام ۸۰۰۰ متقاضی این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: ۲۱۰۰ متقاضی واجد شرایط شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۱۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان لنگرود آغاز شده بود و امروز ۳۷۵ واحد دیگر را کلنگ زنی کردیم، افزود: با همت شهرداری چاف و چمخاله، مراحل صدور پروانه نیز طی شده است.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین از افتتاح حدود ۴۷۰۰ واحد مسکن محرومین استان خبر داد و اضافه کرد: سهم شهرستان لنگرود ۱۹۴ واحد است.

لاهوتی با اشاره به تداوم روند ساخت مسکن محرومین برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد که فاقد مسکن هستند، عنوان کرد: با همت فرماندار لنگرود، اخیرا ۲۰ واحد مسکن مهر را به خانوارهای دو معلول واگذار کردیم.

وی از اخذ دستور رئیس بنیاد مسکن کشور جهت بهسازی مساجد روستایی خبر داد و اضافه کرد: حدود ۲۰ روستا در شهرستان لنگرود تعیین شده که برای هر کدام اعتبار ۵۰ میلیون تومانی تخصیص می یابد؛ همچنین توسط بنیاد مسکن یک حسینیه در کومله احداث خواهد شد.

نماینده لنگرود در مجلس در ادامه به تخصیص زمین سه هکتاری در اطاقور جهت ساخت مسکن توسط بنیاد مسکن اشاره کرد و متذکر شد: این اراضی قابلیت افزایش تا سه هکتار دیگر را دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های هادی استان اختصاص پیدا کرده است، گفت: بخشداران زیرسازی های لازم را در روستاهای هدف انجام دهند تا آماده اجرای طرح هادی شوند.

لاهوتی همچنین به تعطیلی کمیسیون تغییر کاربری استان اشاره و خاطرنشان کرد: تعطیلی این کمیسیون معنی ندارد و مردم نگران هستند لذا باید فعال شود تا مردم تقاضای خودشان را مطرح کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha