• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062817350
  • خبرنگار : 50405

یک نماینده مجلس در خصوص وجود تقابل میان اصولگرایان؛

هیچ کدام از دعواهای درون‌جناحی اصالت ندارد

هیچ کدام از دعواهای درون‌جناحی اصالت ندارد

ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه دعواهای درون‌جناحی هیچ کدام اصالت ندارد، گفت: زیرا در این دعواها عمدتا اشخاص محوریت دارند و تمام بحث‌ها بر سر حمایت از یک شخص خاص صورت می‌گیرد، نه برای حمایت از مردم و اصول انقلاب.

احسان ارکانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر وجود اختلاف میان دولت و مجلس در سال انتخابات، اظهار کرد: این موضوع پررنگ نیست. وجود اختلاف نظر در داخل هر جریان سیاسی طبیعی است. البته من معتقدم نه اصولگرایی و نه اصلاح‌طلبی هیچ کدام اصالت ندارند و تنها جریان اصیل کشور، جریان انقلابی است، اما به هر حال حتی اگر با همین ادبیات رایج در سطح سیاسی هم صحبت کنیم، وجود تفکرات متفاوت در هر جریانی طبیعی است. 

وی با بیان اینکه دعواهای درون‌جناحی هیچ کدام اصالت ندارد، افزود: زیرا در این دعواها عمدتا اشخاص محوریت دارند و تمام بحث‌ها بر سر حمایت از یک شخص خاص صورت می‌گیرد، نه برای حمایت از مردم و اصول انقلاب. چنین اختلاف نظراتی که در آن‌ها منافع مردم و کشور به حاشیه می‌رود، هیچ جایگاهی ندارد. ما در جایی باید بایستیم و فریاد بزنیم که حقوق مردم، منافع کشور و جایگاه رهبری مورد خدشه قرار گرفته است، وگرنه اینکه برای دفاع از این آقا و آن آقا با هم بحث کنیم، کاملا مردود است. 

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید به سمت وحدت کامل حرکت کند، ادامه داد: این همان هدفی است که از ابتدا برای این شورا تعریف شده است. کسانی که بخواهند در قالب این تشکل تندروی و ایجاد شکاف کنند، جریان اقلیتی هستند که موضوعات دیگری جز حل مشکلات مردم و کشور برایشان مهم است. 

ارکانی با رد صحبت‌های برخی که سعی دارند رابطه کنونی دولت و مجلس را یک تقابل جلوه دهند، اضافه کرد: در بین نمایندگان هستند افرادی که همواره طرف دولت را می‌گیرند و تمام اقدامات دولت را موفقیت‌آمیز می‌دانند و هر انتقادی از دولت را محکوم می‌کنند. ممکن است برای انتخابات مجلس نیز این افراد فعال شوند، اما نهایتا این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند و انتخاب می‌کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha