• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402061811458
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون سیاسی استاندار مازندران:

شکوه رزمایش اربعین قدرت نرم فرهنگی مسلمین را نمایان کرد

شکوه رزمایش اربعین قدرت نرم فرهنگی مسلمین را نمایان کرد

ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در آئین استقبال از زائران اربعین گفت: حماسه پرشور اربعین امسال اتاق فکر امپراطوری رسانه ای غرب را سراسیمه و نگران کرده است.

روح الله سلگی امروز در استقبال از زائران اربعین در ساری با اشاره به حضور ۴میلیونی زائران ایرانی در پیاده روی اربعین امسال افزود: این حرکت عظیم فرهنگی و انسانی اوج اقتدار و معنویت رهروان عاشورا را برابر لیبرال دموکراسی غرب به رخ کشید.

وی نمایش عزم و اراده ۲۲میلیون نفری عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین امسال را موجب سربلندی و غرور مسلمانان دانست و افزود: حیرت رسانه‌های غربی و سردمداران نظام سلطه جهانی از عظمت سیل خروشان مسلمین در حماسه اربعین، ثمره اتحاد و انسجام ستودنی رهروان عاشورا در سراسر گیتی است.

سلگی با بیان این که پیاده روی اربعین به نماد عزت و پایداری شیعیان در عصر حاضر تبدیل شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم حماسه عاشورا را در جهان در اهتزاز نگه داشته است.

معاون استاندار مازندران با قدردانی از میزبانی شایسته مردم و دولت عراق از زائران اربعین خاطرنشان کرد: حماسه اربعین به تعمیق پیوند عواطف و احساسات اسلامی ملت ایران و عراق  انجامید.

این مسئول با اشاره به برپایی ۳۵ موکب مازندرانی دراربعین امسال افزود: امسال انتظام و هماهنگی مواکب در عرصه خدمت رسانی مشهود و موجبات رضایت زائران را فراهم آورده است.

وی گفت: رزمایش فرهنگی اربعین در بین مردم عاشورایی مازندران سمبل دلدادگی به حریم آل الله است.

سلگی اظهار کرد: سال آینده با تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز، شکوه حماسه مردمی اربعین افزون خواهد شد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: فرهنگ عاشورایی مردم ایران عامل بازدارندگی برابر توطئه‌های استکبار جهانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha