• دوشنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402061308421
  • منبع : بازار

فونیکس و نوآوری در خط مقدم مدیریت کسب‌وکار

فونیکس و نوآوری در خط مقدم مدیریت کسب‌وکار

فونیکس به‌ عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو، سفری الهام‌بخش را برای تعریف مجدد چشم‌انداز مدیریت کسب‌وکار آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، با عزمی راسخ و چشم‌اندازی برای آینده، فونیکس به عنوان یکی از حامیان اصلی پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی مدل‌های جدید مدیریت کسب‌وکار در شرایط ناپایدار در نظر گرفته شد. این اتحاد استراتژیک بر تعهد فونیکس به پرورش ایده‌های پیشگامانه و راه‌حل‌های نوآورانه در حوزه مدیریت کسب‌وکار، به‌ ویژه در مواجهه با چالش‌های چندوجهی تأکید می‌کند.

تقویت همکاری: چراغی از پیشرفت

همکاری فونیکس و کنفرانس برای پر کردن شکاف بین صنعت و دانشگاه، ایجاد یک پلتفرم پر جنب‌وجوش برای تبادل دانش، بینش و ایده است. این مشارکت، پتانسیل خوبی برای پیشرفت و رشد پایدار در حوزه مدیریت کسب‌وکار را دارد و آینده روشن‌تری را برای شرکت‌ها در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

به آینده مدیریت کسب‌وکار خوش آمدید

در قرن بیست‌ویکم تنها رکن ثابت، تغییر است. امروزه سازمان‌ها و کسب‌وکارها با پیچیدگی‌های بی‌سابقه و چالش‌های متنوع دست و پنجه نرم می‌کنند که نیازمند رویکردی مؤثرتر و طراحی دقیق‌تر و مبتنی بر پایه‌های علمی است. علم مدیریت با درک عمیق خود از رشته‌های مختلف، تصمیم‌گیرندگان و مدیران را با ابزارها و دانش مورد نیاز برای درک ماهیت اساسی مسائل و عبور از هزارتوی چالش‌های تجاری مدرن مجهز می‌کند.

توانمندسازی کارآفرینان بومی: یک ضرورت ملی

کسب‌وکارهای محلی مشتاق ارتباطات قوی‌تر در جامعه خود هستند. با توجه به این موضوع، کنفرانس ملی مدل‌های نوین مدیریت و کسب‌وکار با تعهد به حمایت از کارآفرینان ملی پا به عرصه وجود گذاشته است. این به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای محققان و دست‌اندرکاران در حوزه سازمانی برای ارائه یافته‌های علمی و به اشتراک‌گذاری تجربیات متنوع عمل می‌کند. این محیطی از یادگیری تعاملی را تقویت می‌کند و شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا فراتر از محدودیت‌های کنفرانس‌های سنتی، بینش و الهام بگیرند.

در این همایش، سخنرانان مختلفی به طرح مباحث و دغدغه‌های مربوط به زمینه‌های تخصصی خود پرداختند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

     دکتر وحید ناصحی‌فر: دانشیار متخصص بازاریابی در دانشگاه علامه طباطبایی.

     دکتر عبدالرضا حافظی: مدرس سرشناس دوره‌های MBA و DBA.

     دکتر مهدی باغبان: مدرس دانشگاه تهران و مشاور منابع انسانی.

     دکتر عطا همایون: محقق برجسته و مدرس مؤسسه تحقیقات مدیریت ماژلان فرانسه.

     دکتر مهدی سماواتی: دکتری حقوق مالی، استراتژیست ریسک و سرمایه‌گذاری.

     دکتر سید علیرضا بنی هاشمی: رئیس خانه صنعتگران ایران.

فونیکس و نوآوری در خط مقدم مدیریت کسب‌وکار

فونیکس و نوآوری در خط مقدم مدیریت کسب‌وکار

فونیکس و نوآوری در خط مقدم مدیریت کسب‌وکار

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha