• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060503407
  • خبرنگار : 50471

استاندار همدان خبر داد

تعیین‌تکلیف پروژه مسکن ملی در ۲۸ شهر استان همدان

تعیین‌تکلیف پروژه مسکن ملی در ۲۸ شهر استان همدان

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: پروژه مسکن ملی در ۲۸ شهر استان همدان تعیین‌تکلیف شده است و به زودی زمین‌های مورد نیاز هم تحویل متقاضیان خواهد شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، عصر یکشنبه ۵ شهریور در جلسه شورای اداری بخش خزل که در محل بخشداری خزل و برای تعیین‌تکلیف پروژه مسکن مهر به مسکن ملی فیروزان پس از ۱۴سال بلاتکلیفی برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مسکن ملی در ۳۲ شهر استان همدان در ۲۸ شهر تعیین‌تکلیف شده است و به زودی زمین‌های مورد نیاز هم تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: شهرستان نهاوند در حوزه اقدامات نهضت ملی مسکن یک شهرستان پیش‌رو بوده که از مدیران شهرستان در این حوزه و فرماندار قدردانی می‌کنم.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: استان همدان در زمینه پروژه مسکن ملی، استان پیشگام بود و در زمان وزیر راه و شهرسازی سابق برای واگذاری این مساکن بسیار تلاش شد که نهایت تخفیف و کاهش قیمت مدنظر بود که با پیگیری‌های مستمر حاصل شد.

استاندار همدان با بیان اینکه طرح‌های هفته دولت در استان امسال چند برابر اقدامات سال‌های گذشته است، اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری صرف شده برای اجرا و تکمیل طرح‌های مختلف که این ایام در استان به بهره‌برداری می‌رسد بیش از ۱۶۵ هزار میلیارد ریال است.

وی در ادامه گفت: دولت مردمی ایران قوی در طول دوسال گذشته توانسته با چیرگی بر مسائل و مشکلات، فضای کشور را در جهت تثبیت موقعیت‌های اقتصادی و حرکت به سمت بهتر شدن امور در عرصه‌های مختلف به پیش ببرد.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: در عرصه‌های دیپلماسی، مراوده با کشورهای همسایه و دیگر کشورها، دستاوردهای خوبی داشتیم که روز به روز درحال پیشرفت است و با حمایت دولت مردمی سیزدهم در عرصه‌های علمی، صنایع‌ نظامی و پیشرفته و تکنولوژی روز توفیقات خوبی داشتیم.

به گزارش ایسنا، در این برنامه با حضور استاندار همدان مدیرکل بنیاد مسکن و مدیران شهرسازی استان و فرماندار نهاوند آیین رونمایی، تعیین‌تکلیف و تحویل قراردادهای واگذاری پروژه گروه ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهر فیروزان و طرح جوانی جمعیت و تخصیص ۱۱۰ قطعه زمین در شهر نهاوند انجام شد همچنین پروژه مسکن مهر مربوط به ۱۳۸ خانوار فیروزانی که ۱۴ سال بلاتکلیف مانده بود، تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha