• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060503399
  • خبرنگار : 50037

افتتاح ۳۰ طرح عمرانی در بخش گل‌تپه کبودراهنگ

افتتاح ۳۰ طرح عمرانی در بخش گل‌تپه کبودراهنگ

ایسنا/همدان در چهارمین روز از هفته دولت ۳۰ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۴۳ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان با حضور مسئولان شهرستان در بخش گل‌تپه کبودراهنگ به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از کارگاه تولید محصولات بتنی و پلمیری (جالیز) با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان، بهره‌برداری از بره‌پروری در روستای قطارقویی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان، بهره‌برداری از روکش آسفالت محور گمین قلعه به خبرارخی با اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد و ۷۶۰میلیون تومان، افتتاح خانه عالم روستای گزل ابدال و همزمان روستای قهورد سفلی با اعتباری افزون بر ۳۶۸ میلیون تومان، بهره‌برداری از جدولگذاری بهسازی آسفالت معابر روستای گزل ابدال و همزمان ۲۵ روستای بخش گل‌تپه با اعتباری افزون بر ۱۹ میلیارد تومان با مشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن از جمله پروژه‌ها و طرح‌های افتتاح شده این بخش در این روز بود.

فرماندار کبودراهنگ در حاشیه مراسم افتتاحیه، از افتتاح و بهره‌برداری ۱۲۱ پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۳۵۳ میلیارد تومان در ۱۶ فصل شامل حوزه‌های جهادکشاورزی، برق، گاز، راهداری، دهیاری ها، بنیاد مسکن، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی، مخابرات، تبلیغات اسلامی، شهرداری، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، بسیج سازندگی، ورزش و جوانان همزمان با هفته دولت در شهرستان افتتاح خواهد شد.

مسلم غلامی در ادامه با بیان اینکه اعتباری افزون بر ۸۷۸ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان همدان برای شهرستان کبودراهنگ مصوب و درنظر گرفته شد، گفت: تا به امروز ازمحل این اعتبارات در حوزه‌های مختلف پروژه‌های نیمه کاره مختلفی تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی ایمن‌سازی و چهاربانده کردن محور همدان - گل‌تپه - علیصدر به جاده خلعت آباد به کبودراهنگ یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز بوده که با پیگیرهای استاندار و نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس در حال انجام است. 

غلامی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم تصریح کرد: همه ما شاهد بودیم که در سال ۱۴۰۰ بسیاری از شهرهای کشور در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار داشتند و آمار روزانه مبتلایان و فوتی‌ها بسیار بالا بود و کسب و کار، تحصیل و مراودات اجتماعی تعطیل شده بود که با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم موج ورود واکسن شروع شد و در کمتر از شش ماه ۶۶ میلیون نفر واکسن تزریق کردند و جزو اولین کشورهایی بودیم که موفق به کنترل و مهار کرونا شدیم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم توانست با یک شیب ملایم رشد اقتصادی کشور را پس از یک رکود ۱۰ ساله با رشد اقتصادی صفر مثبت کند و در گام اول به سه درصد و بعد از آن به چهار درصد برساند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha