• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402060201079
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

شهردار تبریز عنوان کرد:

همایش "سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳" فرصت طلایی در ایجاد درآمدهای پایدار

همایش "سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳" فرصت طلایی در ایجاد درآمدهای پایدار

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ را موقعیت مناسب برای تعریف و دستیابی به پروژه‌های سرمایه گذاری ماندگار با درآمدهای پایدار دانست.

یعقوب هوشیار در جلسه‌ای مشترک با علی فکری معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های مدیریت شهری بحث سرمایه گذاری است، گفت: با توجه به ابلاغ ماده یک قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها توسط ریاست جمهوری، شهرداری‌ها می‌توانند در چهارچوب قوانین و مقررات از انواع ابزارهای تامین مالی و روش‌های اجرایی مناسب برای اجرای طرح‌های مصوب شهری و طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی با پیش‌بینی تضامین کافی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن هزینه نگهداشت شهرهای مدرن و تامین ضرورت‌هایی مثل حمل و نقل عمومی، تامین مالی کلانشهرها، بدهی‌ها و دیگر درآمدهای شهرداری کفاف نمی‌دهد، افزود: در این راستا باید برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری‌ها، با بررسی و مطالعه بنیادی نیازهای اولویت دار کلانشهرها شناسایی و نسبت به موقعیت و ضرورت‌های زندگی شهروندان برنامه‌ریزی شود.

هوشیار همایش بین المللی فرصت‌های "سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ "را موقعیت مناسبی برای تعریف پروژه‌های سرمایه گذاری ماندگار با درآمدهای پایدار دانست که نیاز به همدلی عمومی مردمی و ارگان‌های ذیربط دارد.

علی فکری، معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران تاکید کرد: در مسیر برگزاری هرچه باشکوه تر همایش بین المللی فرصت‌های "سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ "و معرفی پروژه‌های سرمایه گذاری تبریز آماده همکاری همه جانبه هستیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان اینکه در بحث سرمایه گذاری و روش‌های تامین مالی در کنار برگزاری این همایش خواهیم بود، اظهار کرد: در بحث ضمانتنامه‌های سرمایه گذاری خارجی و تامین امنیت خاطر سرمایه گذاران نیز در کنار شهرداری تبریز هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha