یاسر خسروی اول شهریورماه با اعلام این خبر به رسانههای چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه سازمان نهضت سوادآموزی هر ساله به احصای شاخصهای تاثیرگذار در توسعه کمی و کیفی فعالیتها و ارزیابی عملکرد سوادآموزی استانها اقدام میکند، اظهار کرد: در این طرح در مجموع ۲۲ شاخص ارزیابی در نظر گرفته شده که شورای پشتیبانی، بهبود کیفیت، تبلیغ و ترویج، اطلاع رسانی، مشتری مداری، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، پوشش حجم ابلاغی و... از جمله این شاخصها بوده است.
وی افزود: سوادآموزی چهارمحال و بختیاری در این ارزیابی موفق به صعود هشت پلهای از جایگاه یازدهم به سوم کشوری شده است.
خسروی هدف از این ارزیابیها را افزایش کارآیی، اثربخشی و تقویت سوادآموزی و ارتقای میزان پاسخگویی و مسئولیتپذیری معاونت سوادآموزی در زمینه اجرای هر چه بهتر سیاستها و برنامههای سوادآموزی کشور دانست و تأکید کرد: در سال جاری نیز تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمام ظرفیتها و برنامهریزی مناسب، برای ارتقای سطح فعالیتها و حفظ دستاوردها، بر موفقیتهای اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت سوادآموزی بیفزاییم.
انتهای پیام
نظرات