• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1402052717066
  • خبرنگار : 71614

نمایشگاه نقاشی دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در فرهنگسرای شفق

نمایشگاه نقاشی دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در فرهنگسرای شفق

نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» شامل مجموعه نقاشی‌های دیجیتال و طرح‌های گرافیکی در فرهنگسرای شفق (خانواده) افتتاح شد و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» با موضوع فرهنگ عاشورایی و با طرح‌های نقاشی دیجیتال موسسه تبیان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، شیوا مقدم، رئیس فرهنگسرای خانواده ضمن خیرمقدم به حاضران در مراسم گفت: هرآنچه که بتواند در تحکیم خانواده و حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی کمک کند در فرهنگسرا به آن می‌پردازیم؛ ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن واقعه کربلا برای جوانان و نوجوانان بسیار اثرگذار و ارزشمند است. ما موظف هستیم در حفظ و انتقال نسلی ارزش‌های فرهنگی خود کوشا باشیم؛ با ابزار هنر می‌توانیم در این مهم، موثر واقع شویم. 

در ادامه حجت‌الاسلام حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: آثار جوانان کشورمان در حوزه خانواده، فرهنگ و هنر بسیار قابل تقدیر و شایسته است و امیدوارم برای زندگی بهتر مردم کشور ثمربخش باشد.

جریان‌سازی همراه با تجلی هنری

در ادامه برنامه، سیدرضا کاظمی مدیرعامل موسسه تبیان توضیحاتی را درباره آثار حاضر در نمایشگاه ارائه کرد و گفت: ما در مجموعه تبیان سعی کردیم تولیدهای هنری و فرهنگی‌مان را در تجلی هنری و بروز تصویری نشان دهیم، تا با این فعالیت‌ها به کمک جامعه بیاییم و بتوانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

او ادامه داد: امیدواریم از این دست اتفاقات را به برکت اهل‌بیت علیهم‌السلام در مجموعه خودمان توسعه و افزایش دهیم تا بتوانیم در جامعه جریان‌سازی قابل اعتنایی داشته باشیم.

در این مراسم از «آذین خسروی»، «فرناز شمیمی» و «فرشاد خسروی» طراحان گرافیک این نمایشگاه تقدیر شد.

 به گزارش ایسنا، نمایشگاه «سفر به ۶۱ هجری» تا ۳۱مرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه شفق (خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده) ادامه دارد.

نمایشگاه نقاشی دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در فرهنگسرای شفق

نمایشگاه نقاشی دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در فرهنگسرای شفق

نمایشگاه نقاشی دیجیتال «سفر به ۶۱ هجری» در فرهنگسرای شفق

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha